Маркетинг майбутнього: як заробляти на прямих трансляціях
Прямі трансляції стають обов’язковим інструментом в галузі інтернет-маркетингу. Facebook, Instagram, YouTube та інші мережі наближають бренди до покупців, а прямі ефіри підвищують їхню лояльність до товарів і послуг. Розповідаємо, як сьогодні заробляють на онлайн-трансляціях, чому в Україні цим майже ніхто не займається і як привабити клієнтів у соцмережах
70% інтернет-користувачів дивляться відео перед тим, як щось придбати
Доки в Україну не прийшов тренд на прямі ефіри, маркетологи західних ринків уже переконалися, що відео-контент є найперспективнішим інструментом у соціальних медіа. Саме соцмедіа — власники уваги аудиторії.
Так, 55% користувачів інтернету щодня переглядають потокові відео. 70% з них дивляться онлайн-відео перед тим, як щось придбати.
Перевагу відео-формату віддають і керівники компаній — 59% опитаних заявили, що між відео й текстом радше оберуть перше. Тож щороку частка відео в інтернет-трафіку зростає.
Онлайн-трансляції і продажі
Згідно зі звітом Cisco, потокове відео на червень 2016 року займало ⅔ трафіку в інтернеті. На 2020-ий рік його частка може зрости до 82%.
Саме зосередження уваги на live-відео ставлять собі в пріоритет 20% маркетологів, опитаних Trusted Media Brands.
Онлайн-трансляції — прерогатива не тільки великого бізнесу. Згідно з опитуванням eMarketer у 2015 році 51% власників дрібного бізнесу в США назвали прямі ефіри найбільш ефективним каналом просування брендів, товарів і послуг.
Тож популярність таких трансляцій в інтернеті — для України лише справа часу. Але найбільше може виграти той, хто буде першим.
Live-формат підкуповує швидкістю, легкістю і ціною
Це легко. Для того, щоб транслювати свій захід у Facebook, не потрібно вивчати, як користуватися окремими інструментами. Більшість із них працює вже після кількох кроків.
Для трансляції можна використати будь-яку соцмережу з функцією прямого ефіру. З обладнання потрібна лише камера телефону.
Це дешево і прибутково водночас. Facebook працює з бюджетами від $5 до $5 млн. Телеканали не можуть працювати з рекламним бюджетом в 5$. Тому Facebook став інструментом для просування малого й середнього бізнесу: індивідуальні підприємці і маленькі компанії раніше не могли купити рекламу, а тепер можуть.
Для вищої якості зображення наймають групу фахівців по трансляціях. Тоді всіма налаштуваннями і підключенням сервісів переймаються саме вони. А ефіри заходів можна монетизувати, продаючи платні доступи користувачам та учасникам.
Це ефективно. Відео привертає найбільше уваги користувачів. Якщо воно цікаве — його охоче дивляться і діляться з друзями. Це кидає виклик традиційним маркетинговим обмеженням та наближує бренд до аудиторії.
Це можливість донести свої знання, досвід, вміння, продукт і послугу до клієнтів, незалежно від географії. Прямі ефіри зручні для обох сторін. Ви заробляєте, а клієнти заощаджують час, гроші та сили, просто дивлячись пряме включення з конференції в Києві, а перебуваючи при цьому в іншому кінці країни.
Це робить клієнта учасником і частиною бізнесу, відкриває потаємні закапелки бренду.
За рік перегляди відео на Facebook зросли на 5300%
Згідно з даними HubSpot, 45% користувачів протягом тижня переглядають сукупно понад годину відео на Facebook і YouTube.
Тому американські маркетологи визнали ці канали найперспективнішими для розвитку в 2017 році. Далі йдуть Snapchat, Periscope та Vine, які менш популярні й серед українців.
Засновник Facebook Марк Цукерберг вбачає наше майбутнє за “живим” відео. Тому технологію онлайн-трансляцій у Facebook запустили ще в серпні 2015-го для вибраних, а вже у квітні 2016-го можливість здійснювати прямі ефіри отримали всі користувачі соцмережі. За ці кілька місяців частка перегляду відео на Facebook зросла на 5300%.
Щодня в цій мережі переглядають понад 8 млрд відео. “Живі” трансляції користувачі дивляться втричі частіше, ніж відео в записі.
Так званий live-формат генерує в 10 разів більше коментарів до відео. Тож нові алгоритми стрічки новин у Facebook виводять у топ саме онлайн-включення.
Онлайн-трансляції можна вбудувати на власний сайт
Суттєвим недоліком Youtube і Facebook є те, що ви не можете вбудовувати онлайн-трансляції з цих каналів на свій сайт. А це дуже важливо, адже розміщення відео на landing page може збільшити конверсію сайту на 80%.
Саме тому бізнес може використовувати інші інструменти ведення онлайн-трансляцій типу Ustream, Stream, HangoutsonAir, Webinar.tw., Webinar.fm., Etutorium.com.ua., TwitCam, Justin.TV, Qik.
Найнадійніший спосіб — окремий сервіс із доступом для кожного клієнта. Підходить для конференцій, форумів, виставок та курсів.
Близько 90% користувачів побачать трансляцію опісля
Саме так, ефір дивиться мало глядачів, адже близько 90% дивляться його опісля. Тому такі відео поширюють і рекламують постфактум.
Тем та форм подачі відео-трансляцій безліч. Усе залежить від специфіки конкретного бізнесу.
Для того, щоб залучити максимум глядачів, слід подбати про час трансляції, а також заздалегідь попередити підписників та партнерів, що планується live.
Платні трансляції — додатковий спосіб монетизації контенту
Крім брендової мети, прямі ефіри задовольняють і фінансові питання. Як заробляти на трансляціях? Є дві можливості: продавати підписникам доступи до прямого включення і до записів завершених ефірів.
Live-ефіри використовують і для підтримки клієнтів, коли немає часу швидко відповісти на їхні запити. Навчати співробітників компанії, повідомляти їм важливу інформацію також зручно за допомогою корпоративних прямих-трансляцій.
Але фан приваблює клієнтів, адже під час ефіру вони дізнаються про буденне життя бренду і його представників. Через онлайн-трансляції ви персоніфікуєте свій бізнес, долаєте бар’єр у сприйнятті потенційного покупця.
Автор: Checkpoint
Залишити відповідь