Як вдячність робить керівників бізнесу більш успішними

#кар'єра

Перевели статтю про те, як успішні люди витрачають свій час і сили на те, щоб бути вдячними, і за що вони дякують

Оригінал статті англійською мовою: Forbes

Вдячність може зробити ваш погляд на життя більш оптимістичним. Наприклад, керівники, які дякують своїм співпрацівникам, можуть потенційно впливати на підвищення їхньої продуктивності. Але в кінці вкрай напруженого дня, тижня або фінансового кварталу може бути досить складно знайти в собі сили та подякувати комусь.

Подякуйте людям, які надають вам сил

“Коли мій перший стартап із послуг безпеки отримав фінансування від досвідченого інвестора венчурного капіталу, це стало одним із найбільш впливових і важливих рішень у моєму житті, — впевнений Стівен Мунтян, CEO Overwatch Capital. — Інвестиції виплачених дивідендів у нашу компанію й наставництво, яке надав інституційний інвестор, допомогли перетворити мене з типового підприємця у досвідченого керівника прибутку та витрат. Один із найважливіших уроків, який я отримав від свого наставника, — це необхідність оточувати себе тільки тими людьми в організації, які заповнюють незнайомі для вас галузі знань, так би мовити, білі плями”.

Співробітники, які швидше за всіх працюють у компаніях, часто є ще й тими, хто бачить перевагу в нелегких розмовах про свою кар’єру зі своїми наставниками й керівниками:

“Я вдячна за розмови тет-а-тет, які в мене були з моїм керівництвом і наставниками протягом багатьох років, а також із тими, хто надихав мене й допомагав мені професійно зростати”, — переконана Ненсі Альтобелло, провідний керівник із кадрових питань компанії EY. — Наприклад, кілька років тому мені запропонували нову посаду, яка була просто приголомшливою можливістю для мене, але тоді я була дуже схвильована й навіть не думала, що зможу впоратися з цим. Коли ж я говорила зі своїм босом про цю ситуацію, він подивився на мене та промовив: “Ненсі, ти маєш мою підтримку”, й він виклав мені всі причини, чому ж саме я підійшла для посади та чому мені слід діяти негайно. Подібні діалоги надали мені впевненості в тому, що мені необхідно було долати щораз нові труднощі протягом всієї моєї кар’єри”.

Цінуєте своїх співпрацівників

Не приховуйте поваги до своїх колег — воно того варте. “Кожна моя робота була роботою мрії, але управління моєю теперішньою компанією — моя улюблена справа”, — стверджує Омід Дариани, СЕО Online Performers Group. — “Щодня я приходжу до офісу з величезним ентузіазмом. Коли ми переходимо до дій, люди можуть навіть зійти зі свого шляху, щоб піти нам назустріч. Уся ця енергія й позитив виходять із хороших відносин та пошуку нових шляхів для того, щоб допомагати людям кожного дня”.

Алекс Тев, Co-CEO Calm.com [сервіс сприяння концентрації та медитацій], згоден із попередньою думкою: “Я вдячний за те, що працюю над продуктом, який допомагає мільйонам людей жити набагато щасливіше та здоровіше. Також я вдячний за унікальний шанс працювати над продуктом, який є ще й життєздатним бізнесом, який дає хорошу можливість побудувати довгострокову перспективу. Зокрема, цей рік був важливим для нас з огляду на зростання, й мені дуже пощастило займатися тим, що я люблю, з розумними людьми, які піклуються та беруть участь у місії”.

Знайдіть найбільш важливі заняття для повсякденного життя

Чимало людей вважають корисним викроювати час для того, щоб подумати про те, яка робота дійсно підходить їм і які можливості допоможуть їм використовувати свої сильні сторони.

“Уперше за 10 років я стала індивідуальним гравцем команди, який не несе відповідальності за управління цією командою”, — Джослін Хаяші, старший віце-президент MediaMath. “У мене з’явилася можливість провести місяць у Лондоні та допомогти нещодавно запущеній команді з управління стратегічними обліковими записами набратися сил у той час, коли їхній менеджер була в декретній відпустці, і де було в моїх силах, підштовхнути інших клієнтів до нового рішення. Своєю чергою, віддача для мене виражалася в особистому навчанні з яскравими колегами замість імейлів та веб-конференцій, проведення часу зі своєю родиною сидячи на газоні за переглядом Вімбілдону, смакуючи шампанським, і нарешті, в отриманні прекрасної можливості попрацювати над новими стратегічними проектами”.

Бріджит Престон, співвласник і керівник проекту Lauckgroup, розмірковує про вплив прийняття важливого рішення на ранній стадії, що сприяло успіху в її кар’єрі: “Я вдячна, що в 21 рік у мене вистачило сміливості залишити мій дім у Бельгії та переїхати до Сполучених Штатів Америки для того, щоб продовжити свою кар’єру в сфері дизайну. Віра в себе дозволила мені зробити ривок, який сформував мене як особистість і як професіонала, дозволяючи мені відкрити абсолютно новий потенціал у собі”.

“Понад того, я неймовірно вдячна моєму давньому діловому партнерові — моїй повній протилежності. Вона навчила мене використовувати ліву півкулю мого мозку, що зробило мене більш уважною й менш імпульсивною”.

Безперервна освіта й роздуми

Розвиток співробітників варіюється від офіційних програм до наставництва, й далі до навчання помилок по дорозі. Найбільш продуктивні особистості шукають можливості для того, щоб постійно навчатися, зростати та розмірковувати.

“Я вдячна бути частиною компанії, яка інвестує в мене і як у працівника, і як у людину”, — Лена Эллингбое, директор відділу продажів у TeleSign, — А також я вдячна за доступ до ресурсів і наставникам із кар’єрного розвитку всередині та за межами компанії. Цей рік став роком нового досвіду, захопливої подорожі та безперервного зростання. Я озираюся на 2017-ий із вдячністю і посміхаюся перспективам, які мені приготував 2018 рік”.

Успішні керівники знають, що іноді найкращому розвиткові сприяють помилки, тому вони завжди беруть із них корисне.

“Я вдячний за те, що в мене була можливість швидко зазнати невдачі та вчитися на власних помилках, а також на успіхи, які траплялися на моєму шляху”, — Стівен Олдріч, головний директор продукту в компанії GoDaddy. — “В мене були видатні наставники й боси протягом всієї моєї кар’єри, які давали мені достатньо свободи для того, щоб я міг скоювати власні помилки, водночас вони працювали зі мною, щоб привести мою роботу у відповідність до цілей компанії”.

Джилліан Лоренс, співвласник і співзасновник компанії The Barre Code, підтримує попередню думку: “Наші кращі уроки трапляються в найважчі часи, тому ми навчилися самовіддано опановувати хаос, знаючи, що насамкінець із цього вийде щось величне.<…>”

Багато співробітників у великих і малих компаніях без офіційних навчальних програм беруть ініціативу у власні руки для того, щоб збільшувати свою базу знань на постійній основі:

“Цього року я отримала більше знань, ніж будь-коли, й тому я дуже вдячна за безкоштовну освіту, яку сьогодні кожен може отримати в інтернеті, не виходячи з дому”, — заявляє Рейчел Холліс, засновниця та СЕО компанії Chic Media. — “Все, що я знаю про бізнес, я дізналася з бібліотечних книг, відео на YouTube, підкастів, а також багатьох спроб і помилок, які я робила”.

Віддача

Один із найкращих способів висловити вдячність — передати цю подяку загалу. “У цьому році я активно і, більш того добровільно викликався поділитися своїми областями знань і досвіду з іншими бажаючими”, — стверджує Пооджа Крішна, співзасновник Maroon Oak і засновник компанії Win Thinks Consulting. “Я радив підприємців і професіоналів з питань бізнес-зростання, створення планів і використання цифрових медіа на семінарах і онлайн, а іноді навіть віч-на-віч. Крім того, я також навчав підприємництва і навичкам роботи фактично до кількох сотень учнів по всім Сполученим Штатам Америки”.

“Незважаючи на те, що моєю метою було тільки допомогти їм, я був вражений тим, наскільки я сам був поглинений усіма цими взаємодіями. Я зустрічався з підприємцями, які ділилися своїми історіями і труднощами, з якими вони стикалися, з матерями, які шукали допомоги у відновленні своїх кар’єр, і з професіоналами, які з усіх сил намагалися залишатися в курсі новітніх технологій. Питання, ідеї і розумові процеси численних людей, з якими я працював в цьому році, смотивировали мене бути більш креативним, думати глибше і гостріше в моїй роботі і моїх ризикованих починаннях”.

Джессіка Чилдресс, адвокат і СЕО компанії Juris Prudence по створенню дитячого контенту, організовує безкоштовні дитячі пробні програми з сімей з низьким рівнем доходу, пропонуючи книги, що сприяють грамотності молоді та наставляючи її:
“Мене завжди тішить, коли я бачу, що діти, які можуть бути схильні до ризику або які можуть зіткнутися з труднощами з боку професіоналів сфери освіти, підходять до мене в кінці моєї програми Juris Prudence і розповідають про те, що вони дуже натхненні моєю книжкою або схожою пробної програмою, і що вони зараз хочуть бути адвокатами”, — ділиться Джессіка Чилдресс. “Подібні моменти підтверджують, що соціальна місія моєї компанії абсолютно вірна. І я безмірно вдячна за такі моменти”.

Подяка може знизити стрес. Більш того, подяка може пом’якшити і зменшити ступінь стомлюваності працівників. Незважаючи на те, що це може зайняти у вас час, невелике щоденне зобов’язання міркувати і бути вдячними може призвести до міцних і позитивних змін. А за що ви вдячні у вашій кар’єрі в цьому році?

Оригінал статті англійською

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *