Прокачайте свій колектив: огляд креативних організаторів тімбілдинг-заходів у Києві

#тімбілдинг

Ми підготували добірку креативних агентств з організації тімбілдинг-заходів у Києві, які пропонують незвичайні та ефективні івенти для колективів маленьких і великих компаній

Хороший керівник знає, що саме від колективу залежить результат роботи. Розбіжності, невміння працювати в команді та відсутність загальних цілей можуть розвалити будь-який, навіть найуспішніший бізнес. А топ-менеджери й бізнес-аналітики всього світу роками виробляють моделі формування міцної команди, тому що знають: з тімбілдингу починається серйозний бізнес.

Квесторія

За 10 років роботи на ринку «Квесторія» стала одним з найнадійніших партнерів для бізнесу. Адже кожен тематичний івент, організований цієї творчої командою, не просто корпоративна розвага, а якісний тімбілдинг з вимірюваним KPI.

Для того, щоб досягти такого результату, команда «Квесторія» використовує інструмент сюжетних ігор-квесторів. Це рольові ігри з зануренням, побудовані на спілкуванні і досягненні загальних цілей.

Ігровий формат підвищує залученість і переводить співробітників в розряд A-плеєрів.

Хедхантерам набагато складніше переманити таких працівників. До цих висновків ми прийшли, вивчивши результати 3765 проведених корпоративів. Зокрема й івенти наших великих замовників: MacDonalds, JYSK, Luxoft, Банк Аваль, Toyota, Danone, Puma, Nestle, EPAM, ОщадБанк, авторської групи “95 квартал”, Netpeak, мережі “Антошка”, METRO, Kyivstar, PariMatch, – кажуть в “Квесторії”

Представники компанії також розповідають, що в цьому році «Квесторія» представила абсолютно новий івент-формат для компаній, плід спільної роботи HRів, івенторів і сценаристів кіно – Smart-корпоратив.

Smart-корпоратив – це антуражний дизайнерський реквізит, 32 детально опрацьованих з психологами сценарії, саундтрек, декор та спецефекти від ілюзіоністів.

Компанії отримують не шаблонне шоу з застіллям, а якісне вкладення грошей в щохвилини вивірений івент з KPI і вимірюваним зростанням залученості колективу. Наприклад, керівництво може під час гри виявити неформального лідера, відзначити ініціативних або, навпаки, обережних співробітників, дізнатися, хто в колективі відсиджується, а хто бере відповідальність на себе.

Співробітники ж не відчувають ніякої напруги, захоплені легкою сюжетно-рольовою грою (без заучування ролей), дуріють і веселяться і, одночасно, прокачують свої комунікативні навички та вчаться тісно взаємодіяти в команді. Відключається стара установка «я на роботі, це мій колега» і включається нова – «ми заодно, ми – команда».

Результат – згуртування колективу, підвищення лояльності до компанії кожного співробітника.

Івент-агентство Rockets

Організацією тімбілдинг-проектів команда цього агентства займається вже 13 років. Самі організатори запевняють, що їхня головна перевага – максимальна клієнтоорієнтованість, адже сценарій кожного заходу унікальний і створюється під вимоги та інтереси компанії-клієнта індивідуально.

Як кажуть у Rockets, їхні тімбілдинг-івенти об’єднують колектив, підвищують мотивацію співробітників і вчать знаходити нестандартні рішення звичних та нових завдань.

Rockets можуть організувати тімбілдинг-захід у Києві, по всій країні та навіть за її межами. Нещодавно це агентство організувало 4-денний тур до Грузії, де для учасників була розроблена насичена програма на кожен день.

За словами команди агентства Rockets, вони першими в Києві та Україні запустили програму тімбілдингу «Trash регата». Це формат тімбілдингу, в якому учасники розбиваються на команди, і з підручних матеріалів збирають плавзасіб, здатний не тільки плисти, але й тримати на собі всю команду. А потім ще й позмагатися за першість у загальному запливі.

TeamMaster

За п’ять років в організації тімбілдинг-заходів компанія TeamMaster провела сотні івентів, створених під індивідуальні потреби компаній-замовників. В їхньому портфоліо – організація заходів для Київенерго, «Епіцентру» та Альфа-банку.

Своїм клієнтам вони пропонують кілька динамічних програм на вибір. Наприклад, сплав по Південному Бугу, під час якого колектив навчиться згуртованості й покращить взаємодію. Ті, хто хотів би будувати команду мрії за більш спокійної атмосфери, можуть обрати програму командного малювання картини та разом створити шедевр.

Перед вибором напрямку можна попросити коучів провести корпоративне опитування. Воно допоможе виявити слабкі місця та скласти унікальний сценарій заходу, що найбільше пасує компанії-замовнику.

Team Expert

Експертна тренінгова компанія Team Expert знає все про те, як підвищити командний дух, навчити колектив іти до спільної мети та проводити найзахопливіші тімбілдинг-івенти.

Свої колективи цій компанії довірили Eurocar, «Ельдорадо», Shell, Cargil та інші бізнес-гіганти. Тімбілдинг-заходи Team Expert відрізняються оптимальним співвідношенням ціни та якості. Як заявляють у компанії, вони надають європейський сервіс за українськими цінами.

Тімбілдинг-заходи тут можна організувати за двома моделями: активні тренінги, до яких входять мотузковий курс, творчі тренінги, командні квест-гри, сходження та трекинги або аудиторні заходи.

Magenta event agency

Як згуртувати колектив і навчитися командної роботи, добре знають в агентстві Magenta. У команді цього агентства переконані, що навіть за один день можна згуртувати співпрацівників та зав’язати між ними міцну дружбу. Зробити це можна за допомогою командоутворювальних, спортивних і розважальних ігор, тренінгів з комунікації або мотузковому курсу.

Агентство пропонує виїзні тімбілдинг-заходи по всій Україні: на природі, в офісах, ресторанах, квест-кімнатах. Замовник може обрати будь-яку зручну локацію, а команда професіоналів розробить індивідуальний сценарій та організує захопливий тренінг, що вартує від 5 000 гривень.

До тренінгів з командоутворення можна ставитися по-різному: хтось налаштований скептично і вважає це непотрібними витратами часу й коштів, а хтось уже не уявляє свою роботу без регулярних спільних виїздів на природу під керівництвом тімбілдинг-коучів. Але всі погодяться з тим, що міцний колектив – це основа успіху бізнесу, і над розвитком команди потрібно старанно працювати.

«Школа тімбілдингу» Сергія Іванова

Тренери «Школи Тімбілдингу» працюють з 2002 року. За цей час вони написали першу в СНД книгу з Мотузкового курсу та зареєстрували торгову марку «Мотузковий курс» і провели найбільший в історії України тімбілдинг на 1500 осіб. Їхніми послугами користувалися «Київстар», «АрселорМіттал», «Фармак», «Данон» та МТС.

Директор «Школи Тімбілдингу» Сергій Іванов упевнений, що в тімбілдингу важлива не тільки «обгортка», але й сама «начинка». Не емоційно зарядити, а знайти «пляшкові горлечка» — системні помилки та недоліки команди. Виправити їх – дати клієнту від тімбілдингу економічний ефект. Так, результатом стратегічної сесії клієнт Сергія Іванова отримав економію в 6 000 000 гривень.

Тому «Школа тімбілдингу» фокусується на розвитку корпоративної культури та вирішенні бізнес-задач клієнта.

Основним продуктом «Школи тімбілдингу» вважається «Мотузковий курс». У ньому команда проходить серію випробувань, зокрема екстремальних. Вона отримує незнайому задачу й повинна вивчити її, створити стратегію та безпомилково виконати завдання. Помилки містять принцип колективної відповідальності. Тому будь-яке порушення повертає команду до початку завдання. Після кожного івенту тренери «Школи тімбілдингу» складають звіт з рекомендаціями щодо розвитку команди.

Для тих клієнтів, які вже проходили «Мотузковий курс», діагностика персоналу й розвиток команд відбувається через ділові ігри на основі популярних сюжетів: «Код да Вінчі», «Цивілізація», «Герої Меча та Магії», «Зомбі Апокаліпсис».

Головне – тімбілдинг вирішує бізнес-завдання клієнта. Тому Сергій Іванов рекомендує три фокуси уваги: постановка цілей і завдань на тімбілдинг, проведення програми та впровадження результатів у діяльність компанії.

В українській столиці проходить безліч тренінгів, курсів і програм, націлених на побудову згуртованих колективів. Усі вони різні, але, обираючи будь-який командоутворювальний захід, керівник компанії або HR має орієнтуватися на те, чого саме він прагне отримати й від коучів, і від власного колективу.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *