9 порад, які допоможуть вам вдало пройти співбесіду

#співбесіда

Розповідаємо, як справити правильне враження і отримати роботу своєї мрії

# 1. Готуйтеся правильно

Як і в будь-якій іншій відповідальній справі, без попередньої підготовки тут не обійтися.

Перед тим, як йти на співбесіду, дізнайтеся якомога більше про компанію. Подумайте, які завдання ви б змогли на себе взяти, який внесок могли б зробити в її розвиток. Вас обов’язково про це запитають.

Вивчіть цінності, завдання і цілі компанії. Ідіть на співбесіду тільки в тому випадку, якщо вони співпадають з вашими.

# 2. «Тестуйте» себе

Ви запитаєте, як? До того, як влаштовуватися на роботу своєї мрії, походіть на кілька співбесід в інші компанії. Тренуйтеся відповідати на питання і справляти правильне враження про себе.

Після кожної співбесіди аналізуйте свою поведінку, манеру мови. Краще витратити свій час, виконати ретельну роботу над помилками і прийти на довгоочікувану співбесіду більш підготовленим і впевненим, ніж через якусь банальну дурницю не отримати бажану посаду.

# 3. Шукайте посади, які вам підходять

Об’єктивно оцінюйте свої навички, досвід і можливості. Не женіться лише за великим заробітком. Адже вам доведеться виконувати певні обов’язки, і, якщо ваша кваліфікація не дозволить цього зробити, надовго ви в компанії не затримайтеся.

Куди краще прийти на посаду, з якою ви легко впораєтеся. Повірте, ваші старання і успіхи помітять, і підвищення буде не за горами.

# 4. Наведіть лад у соцмережах

Багато роботодавців оцінюють своїх майбутніх співробітників по їх сторінках в соцмережах. Воно й не дивно, адже де як не в соцмережах ми демонструємо свої переваги, захоплення і навіть свою позицію в гострих соціальних ситуаціях.

Будьте стримані. Не варто постити в соціальних мережах фото з чергової вечірки у друзів. Подбайте, щоб ваше онлайн-життя не вплинуло негативно на результат співбесіди.

# 5. Не обманюйте і не перебільшуйте

Всі ми іноді любимо прикрашати, щоб здатися розумнішими або кращими, ніж є насправді. Але люди, які досить часто проводять співбесіди, вміють розпізнати брехуна і вже точно не будуть раді такій людині в своєму колективі.

Говоріть правду про те, що ви робите добре, а що у вас поки не зовсім виходить. Вашу щирість обов’язково оцінять. Тим більше багато компаній вибирають співробітників більше за особистими якостями, ніж за професійними. Адже простіше навчити людину певним навичкам, ніж зробити її поряднішою і відповідальнішою.

# 6. Не кажіть про особисте

У вас ще буде час, щоб детально розповісти про свої захоплення і сімейні традиції.

Зосередьтеся на своїй цілі і продемонструйте, що ви налаштовані рішуче і серйозно.

# 7. Доведіть свою компетентність

Найкраще показати роботи, якими ви пишаєтеся. Адже це багато про що скаже вашому потенційному роботодавцю. Подумайте, які проекти у вас вийшли найкраще і поділіться своїми успіхами.

# 8. Задавайте питання

Коли вам на співбесіді кажуть: «Чи є у вас які-небудь питання?», ви полегшено зітхаєте, думаючи, що розмова закінчена? Даремно.

Саме тепер і приходить ваш зоряний час – можливість показати всю глибину і широту ваших знань, а також нагадати роботодавцеві про те, наскільки ви відповідаєте жаданій посаді, – каже в своїй книзі американський бізнес-коуч Рон Фрай

Питання про фінансову винагороду краще залишити на кінець. Запитайте, які цілі у цієї компанії, яка тут корпоративна культура, що за люди тут працюють і наскільки їм тут подобається. Ви продемонструєте свою зацікавленість, а це точно оцінять. 

# 9. Будьте позитивні

Головна цінність будь-якої компанії –  її люди. І головна мета співбесіди – знайти свою людину.

Якщо ви продемонструєте свою відкритість, порядність і доброту, вас не захочуть відпускати.

Позитивні люди притягують. Будьте ж такими, і ви зможете підкорити будь-які вершини!

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *