Мінсоцполітики: нюанси виплати соцпрацівникам надбавки за вислугу років
У своєму листі № 247/13/84-16 Мінсоцполітики пояснило, що період перебування працівника у відпустці без збереження зарплати повинен бути врахований для обчислення стажу роботи, що дає право на виплату надбавки за вислугу років.
Надбавка за вислугу років працівникам державних і комунальних установ соціального захисту населення виплачується з 1 вересня 2011 року згідно з Порядком, затвердженим наказом Мінсоцполітики від 15.06.2011 № 239.
Надбавка встановлюється працівникам залежно від стажу роботи в таких розмірах:
- понад 3 роки – 10% посадового окладу;
- понад 10 років – 20%;
- понад 20 років – 30%.
Документом для визначення стажу роботи, що дає право на отримання надбавки за вислугу років, є трудова книжка або інші документи, які відповідно до законодавства підтверджують наявність стажу роботи.
У стаж роботи, що дає право на встановлення надбавки за вислугу років, включається час роботи в державних і комунальних закладах, закладах та організаціях незалежно від підпорядкування на посадах, за умови, що оплата праці таких працівників здійснюється відповідно до умов оплати праці працівників державних і комунальних установ соціального захисту населення.
Читайте також: Як оформити пенсію по інвалідності: поради юриста
Автор: Checkpoint
Залишити відповідь