Мінсоцполітики: нюанси виплати соцпрацівникам надбавки за вислугу років

У своєму листі № 247/13/84-16 Мінсоцполітики пояснило, що період перебування працівника у відпустці без збереження зарплати повинен бути врахований для обчислення стажу роботи, що дає право на виплату надбавки за вислугу років.

Надбавка за вислугу років працівникам державних і комунальних установ соціального захисту населення виплачується з 1 вересня 2011 року згідно з Порядком, затвердженим наказом Мінсоцполітики від 15.06.2011 № 239.

Надбавка встановлюється працівникам залежно від стажу роботи в таких розмірах:

  • понад 3 роки – 10% посадового окладу;
  • понад 10 років – 20%;
  • понад 20 років – 30%.

Документом для визначення стажу роботи, що дає право на отримання надбавки за вислугу років, є трудова книжка або інші документи, які відповідно до законодавства підтверджують наявність стажу роботи.

У стаж роботи, що дає право на встановлення надбавки за вислугу років, включається час роботи в державних і комунальних закладах, закладах та організаціях незалежно від підпорядкування на посадах, за умови, що оплата праці таких працівників здійснюється відповідно до умов оплати праці працівників державних і комунальних установ соціального захисту населення.

Читайте також: Як оформити пенсію по інвалідності: поради юриста

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *