Хобі як бізнес: формули успіху від тих, хто зміг

Наскільки реально зробити бізнес зі свого хобі та що для цього потрібно?

Один із плюсів перетворити хобі на бізнес полягає в тому, що на перших етапах виходу на ринок майже немає додаткових витрат. Ви вже витрачаєте гроші на своє захоплення. Його монетизація спочатку буде просто компенсувати втрати, але за правильно обраного каналу продажу з’явиться прибуток. Його й можна використати для розвитку виробництва, щоб покрити попит.

Work from home та як це монетизувати

Часто «офісний планктон» розважує душу або підзаробляє на стороні, випікаючи печиво й торти, виливаючи плитки домашнього шоколаду або роблячи цукерки за рецептами бабусі. Не всі наважуються перетворити хобі на бізнес. Але успіх можливий.

На Facebook-сторінці фуд-дизайнера Динари Касько ще зовсім недавно світився скромний статус «work from home». Випускниця Харківського університету будівництва й архітектури поєднала модний кубізм і футуризм — 3D-дизайн із кондитерським мистецтвом. Вийшов унікальний нішевий бізнес.

5 Out Of This WORLD Cakes by Dinara Kasko

5 Out Of This WORLD Cakes by pastry genius Dinara Kasko!Watch and be amazed 😱 – which one impressed you most?

Опубліковано Food Network 14 листопад 2017 р.

Спочатку Динара розробляє модель, потім друкує форму з силікону на 3D-принтері й заповнює кондитерськими інгредієнтами. Шлях від перших кроків до обкладинки одного з найбільших журналів в кондитерській індустрії So Good вона пройшла за три роки, працюючи ночами.

Молода мама, Динара намагалася задовольнити свою пристрасть до солодощів у домашніх умовах. Пізніше була французька кондитерська школа й експерименти з формами. Поступово ім’я Динари стало брендом.

Для перших кроків знадобилися гроші на інгредієнти – витрати цілком посильні для сімейного бюджету. Просування бренду спрацювало завдяки інтерактивності майстерні. Кожну нову роботу Динара та її чоловік фотографують, знімають на відео й викладають у мережі. Сьогодні на її сторінці у Facebook понад 38 тисяч передплатників.

А ось і «сімейна майстерня, створена українками». Так ідентифікують себе майстрині з Аngel Home, виробниці подарунків.

Майстерня виникла звичайного захоплення ляльками ручної роботи. Вікторія Шайтан теж відкрила для себе хобі в декретній відпустці. Але за плечима в молодої мами був досвід роботи в маркетингу та рекламі. А до цього — кілька років у магазині подарунків.

Крихітки готуються до зими, та одягають улюблені шапки:)

Опубліковано Angel Home Подарунки для непересічних громадян 26 жовтня 2017 р.

За рахунок правильно побудованої маркетингової політики хобі стало бізнесом. А ляльки-Сніжки — одна з модних серед рукодільниць технік виробництва іграшок ручної роботи — отримали оригінальне обличчя. Звичайно, не останню роль відіграють рекламні фото. Вікторія створює тематичні композиції, знімає й викладає їх у мережі.

Тревел-блог залишається популярним видом заробітку

Мандрівники Андрій та Ольга Андреєви спільно з другом і компаньйоном Олександром Воцмушем (Шумцовим) давно відкрили для себе красу самостійних подорожей. Вони відвідували найекзотичніші місця планети, але це було дуже дорогим хобі. Щоб продовжувати відкриття, вони вирішили, що можуть поділитися своїм досвідом з іншими. Так у кінці 2011 року хобі перетворилося на бізнес-проект Paganel Studio.

Творча команда студії вже багато років подорожує світом, відвідуючи найвіддаленіші та незвичайні місця.

Календар експедицій на 2018 рік

Компанія пропонує маршрути для фотографів і операторів, точно знаючи, де має бути група, щоб зняти світанок над Гімалаями або в Андах. У яку пору року найкраще милуватися водограями Кавказу й освоювати екзотику Таїланду.

Саме ця унікальна нішевість у поєднанні з напрацьованими контактами в екзотичних країнах, що мінімізують витрати під час подорожі, забезпечує їм успіх серед спорідненої аудиторії. На сторінку студії у Facebook підписано понад 138 тисяч користувачів.

Сьогодні в заліку у хлопців десятки поїздок (відбуваються в середньому раз-два на сезон), кілька фільмів та альбомів з унікальними фото.

Ці три принципово різних напрямки хобі показують, що успішним бізнесом роблять його інтерактивність і нішевість.

Якщо ви роздумуєте про те, щоб змінити восьмигодинний робочий день на добовий, вам потрібно відповісти на кілька запитань. По-перше, зрозуміти, в чому ваша унікальність. По-друге, знайти наочні аргументи, які доводять, що саме в цьому перевага. По-третє, зрозуміти, як правильно продавати своє хобі та його продукти.

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *