Бізнес по дружбі: як і що краще продавати на Facebook

#маркетинг

П’ять рукостискань — це вже минуле століття. Ми знаходимося на відстані кількох лайків один від одного. Світ звузився. Золотий вік реклами згасає

Щоб продавати, треба стати другом

Інформаційно-цифровий прорив об’єктивно зруйнував і перебудував рекламний ринок. Традиційні канали зберегли тільки монстри реклами. Та й ті швидше для іміджу, ніж для продажу. Щораз частіше великі торгові компанії воліють проводити презентації нових продуктів і колекцій для лояльних покупців через сторінки в соцмережах.

Обираючи продавця, клієнти повертаються до лінійних відносини середньовіччя. Вони купують у того, кого знають самі (або думають, що знають) або кого рекомендують друзі. Довіра до продавця стає головною причиною вибору торгового майданчика. Люди готові платити більше тому, кому вони вірять.

Для залучення покупця за цією схемою потрібно чітко визначити свою цільову аудиторію. Продавець має стати другом. А найлегше такі відносини побудувати саме через Facebook. Тут є оптимальний набір необхідних інструментів і майже немає обмежень для бізнесу.

Не завжди мала кількість підписників — це погано

Соцмережа буквально відразу сама починає пропонувати інструменти для залучення трафіку, канали й умови просування бізнес-сторінок. Вона прораховує потенційну аудиторію охоплення і вартість її розширення. Яку стратегію просування обрати – власник визначає сам, виходячи зі своїх амбіцій, можливостей та специфіки товару.

Найчастіше Facebook дає помітні результати при поєднанні з торговою мережею або магазином у реальному світі.

Мікробізнес Sapiga bakery

Домашня пекарня Sapiga bakery на дві побутові духовки фізично не може вийти за межі своїх можливостей. Тут головне завдання продавця — підтримувати інтерес до своєї випічки, зберігаючи дружній формат.

Виробник перетворює трафік на живих клієнтів, спрямовуючи їх до зручних для них точок продажу. Завдання сторінки — підігрівати інтерес до свого бренду. Воно реалізується завдяки максимальній оцінці за відгуками й неформальному спілкуванню. Навіть із новими відвідувачами сторінки.

760 лояльних клієнтів – ядерна аудиторія, яка гарантує стабільний інтерес до продукту. У більшому попиті просто немає потреби — він підірве виробництво.

Контент приводить не менше клієнтів, ніж прямий заклик до покупки

Часто для просування товару у Facebook важливішим виявляється контент. Якщо люди відвідують вашу сторінку, щоб просто почитати те, що ви пишете, вони потрапляють в емоційну залежність. Це гарантує більшу довіру та зростання обсягу продажу.

Малий бізнес Shkvarka

Тут виробники йшли за схемою першого прикладу, але спочатку перед ними стояли більш амбітні завдання. Продаж почався через тематичну групу. Товар представляли в невеликих обсягах, від постачання до постачання, паралельно оцінюючи попит на асортимент.

Мало хто про це знає, але в умовах повної конфіденційності Сільвестр Сталлоне привіз до Львова усю команду для зйомок фі…

Опубліковано Шкварка 7 грудня 2017 р.

Фірмовим знаком бренду став контент – історії, оригінальні веселі тексти, що продають і які виокремлюють їх на тлі конкурентів.

Буквально принадивши клієнтів, виробник створив окрему групу. Сьогодні там понад 7 тисяч передплатників – лояльних клієнтів. Наступним кроком став фірмовий магазин та його віртуальна сторінка. А тепер у цього ресурсу аудиторія понад 12 тисяч передплатників. Обидва канали продажів зберігають оригінальний фірмовий формат повідомлень і працюють на впізнавання бренду в реальному житті.

Конкурентні послуги ЮК “Центр Конфліктології і Права

Якщо товар або послуга є конкурентними, то витрати та ефективність продажу через соцмережі залежать від бюджетів. Є й інший шлях — стати порадником, другом і наставником для своєї аудиторії.

📝Новые договоры о коммунальных услугахСогласно вступившему в силу Закону о жилищно-коммунальных услугах (источник:…

Опубліковано ЮК «Центр Конфліктології і Права» 13 грудня 2017 р.

Ця юридична компанія не ставить за мету приводити клієнтів із соцмережі, повністю усвідомлюючи специфіку своїх послуг. Спочатку потрібно завоювати довіру передплатників і невпинно доводити свою компетентність у законодавстві, яке часто змінюється. Органічний приріст аудиторії — 500 підписників на місяць. А цього цілком достатньо для локального бізнесу.

Соцмережі працюють на брендинг і приводять додаткових клієнтів

Недорогі товари зі зрозумілою логістикою, розраховані на широку аудиторію легко продавати й просувати через інтернет. Ризик помилки тут мінімальний. Потенційний збиток незначний.

Набагато складніше продати через Facebook товар, який вимагає суб’єктивної оцінки. Натомість через цей канал зв’язку легше залучити клієнта до живої крамниці.

Якщо у бренду є фірмовий сайт, побудований з урахуванням необхідної презентації каталогу, є можливість комфортної покупки для лояльних клієнтів, які знають свою розмірну сітку і впевнені в товарі, сторінку на Facebook та інтернет-магазин бренду можна зв’язати між собою. Інформація на них буде дублюватися. Це — диверсифікація каналів просування товару.

Якщо в компанії є ще й шоуруми, сторінка в соціальній мережі може працювати, як данина цифрового світу, і буде розширювати аудиторію завдяки віддаленим клієнтам.

Системний бізнес HIS

Інакша ситуація – коли мова йде про масштабні проекти, які важко уявити в реалі. Наприклад, студію дизайну. Клієнта не можна привести в готовий інтер’єр і дати йому відчути його фізично. Навіть якщо можна, він не може бути скопійований на іншому майданчику. Тому завдання продавця побудувати з клієнтом загальне інформаційне поле. Довірчі відносини. Покупець має прийняти ідею. В такій ситуації для нього створюють сприятливу атмосферу.

Думаете, натуральный необработанный камень используется только в ландшафтном дизайне и строительстве? Дизайнеры интерьер…

Опубліковано Home Ideas Supply 15 грудня 2017 р.

Сторінка HIS узгоджена з сайтом, де більш яскравий і різноманітний контент об’єднаний зі звичайним інтернет-магазином. Поряд з ідеєю нового дизайну продають меблі та світильники. Чи збере інтернет-крамниця стільців аудиторію у 100 тисяч? Можливо, але це буде дуже дорогий трафік. А за такого рішення сторінка Facebook створює дешевий вірусний контент, який приводить клієнтів.

Нішовий бізнес Kochut. Handcrafted Jewelry

Але найкраще на Facebook продається харизма й відчуття причетності. Залученість клієнта прекрасно працює навіть на просування досить складного виробництва та дорого продукту.

На сторінці молодої ювелірної компанії Kochut. Handcrafted Jewelry  майже 277 тисяч підписників. Це сторінка й крамниця одночасно.

Власники бренду зберегли персоніфікацію та неформальне спілкування, але посилили їх маркетинговими інструментами. Тут періодично проводять голосування, конкурси-розіграші подарунків серед клієнтів, розпродаж старих колекцій. Підписників залучають до творчого процесу. З ними обговорюють вибір художньої техніки або матеріалу. Їх запрошують взяти участь у виборі назви виробу або серії.

Аудиторія мінімізує вартість трафіку. Поширення публікацій цієї сторінки набуває вірусний характер. Охоплення величезне й воно переросло у міжнародний формат. Товар не псується, він малогабаритний, його легко можна продавати через інтернет в будь-яку точку світу. Це один із найбільш яскравих прикладів вдалого бізнесу в Україні за допомогою Facebook.

Тобто правильно вибудована та узгоджена система виробництва й продажу відкриває вашому товару або послузі цілий світ. Оцініть свої амбіції та можливості, визначте аудиторію, і досвід першопрохідців принесе вам успіх.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *