Як продавати в інтернеті? Топ-6 головних трендів у контент-маркетингу 2018

#маркетинг

Зробили підбірку найпопулярніших трендів в контент-маркетингу в цьому році, які можуть утримати аудиторію і зробити бізнес успішнішим

#1. Виокремлюйтесь серед інших

Останні дані маркетологів США показали, що близько 60 % споживачів лояльніше ставляться до компанії, якщо вона систематично публікує нестандартні новини, огляди, а також цікаву інформацію про себе. А сім із десятьох опитаних хотіли б дізнатися про бренд або компанію зі статті, а не оголошення або короткий опис.

Тобто більшість клієнтів віддають перевагу компаніям не просто з актуальним, а і з оригінальним контентом. Такий контент заманює, спонукає переживати емоції та занурює в події.

Іти по загальноприйнятих правилах і рекомендаціях наповнюючи сайт добре. Але якщо ви хочете набрати обертів на ринку, час ризикувати й експериментувати. Й, окрім стандартних параметрів написання якісного матеріалу, таких як читабельність, актуальність, структурованість та унікальність, звертайте увагу на подачу тексту. Це допоможе не тільки збільшити продаж, але й розвинути нові навички спілкування з аудиторією та краще вивчити її потреби.

#2. Дізнайтеся про інтереси аудиторії

Кажучи про потреби аудиторії, варто розповісти про наступний тренд – персоналізацію контенту та індивідуальний підхід до кожного інтернет-користувача. Адже згідно з останніми дослідженнями Adobe & Econsultancy, 52 % онлайн-маркетологів упевнені в тому, що в розвитку їхньої стратегії онлайн-трейдингу ключову роль відіграє саме персоналізація.

Аналіз цільової аудиторії за стандартними параметрами, такими як стать, вік, місце проживання відходить у минуле, адже вподобання та інтереси в цих людей зовсім різні.

Таким чином, при створенні статей та інших публікацій потрібно орієнтуватися на запити аудиторії, зауваження й пропозиції відвідувачів сайту, їхні відгуки.

Вдалим інструментом для цього стали опитування. Інтерактив з аудиторією допомагає не лише дізнатися, чого хочуть ваші потенційні клієнти й дати їм це, але й визначити найбільш перспективні та вигідні вектори розвитку вашої компанії.

#3. Розвивайте особистий бренд

Просування особистого бренду – ще одна складова успіху сайту й бізнесу загалом. Пишіть статті, щоб про вас і вашу компанію дізнавалися, будьте в курсі останніх новин, змін у галузі та дайте їм власну оцінку у своїх матеріалах.

Послуги й продукти коштують дорожче, якщо ви — відомий бренд, якщо ваше ім’я трапляється у ЗМІ, у вас бездоганна ділова репутація, до вас звертаються за коментарями, як до експерта галузі.

Аудиторія повинна асоціювати ваш персональний бренд з якістю, унікальністю й довгостроковим успіхом. Саме це може стати вашою конкурентною перевагою і залучити нових та утримати постійних клієнтів.

#4. Залучайте лідерів думок

Лідери думок або інфлюенсери – це ті, кого слухають і кому довіряють в інтернеті. У їхніх постів велике охоплення в соцмережах, вони поєднують різні аудиторії, тому можуть залучити більше відвідувачів на ваш сайт і збільшити довіру потенційних клієнтів до вашого бренду.

І навіть якщо лідер думок не залишить відгук про вашу компанію або не поширить у себе на сторінці вашу публікацію, де він є експертом, імовірність підключити сарафанне радіо в потрібному для вас колі досить велика.

#5. Візуалізуйте та взаємодійте

Сторителінг та візуальний контент – ще один важливий елемент просування сайту й бізнесу. Маркетологи запевняють, що обидва здатні донести суть ефективніше та збільшити залучення читачів.

Інфографіка, фліпбуки, нестандартні фотоколажі, скріншоти, презентації, постери, графіка – все це цікавить аудиторію та подає інформацію нестандартно, а головне — зрозуміло. Найважливіше — продуманий дизайн, інформативність і лаконічність.

Створюючи якісний контент, слід пам’ятати, що зайнята людина воліє ознайомитися з конкретними цифрами та візуалізувати факти, а не витрачати час на читання довгих і нудних описів. Тому не варто перевантажувати аудиторію текстами, краще додати більше інтерактиву. Інтерактивні елементи допоможуть зацікавити аудиторію і наочно продемонструють суть вашої пропозиції.

Інтерактивні карти, слайди, гейміфікація, калькулятори, функція «розумного» підбору послуги або товару – всі ці інструменти стають все популярнішими та роблять сайти цікавими й непересічними.

#6. Створюйте відео для соцмереж

Ще одна очевидна тенденція – використання соцмереж як основного майданчика для позиціювання бізнесу. Звичайно, провідну позицію все ще утримує Facebook, але щораз більше компаній просувають себе на відносно нових для бізнесу платформах, таких як Telegram та Instagram. Деякі компанії вже розміщують в Instagram відеовакансії та сторіз про життя співробітників.

Досі спостерігається й тренд на відеоконтент. Особливо популярними стають невеликі навчальні ролики та цікава аналітика.

Відкриваючи соціальні мережі й заходячи на сайти, аудиторія хоче бачити у своїй стрічці саме відео. Ця тенденція була очевидна ще рік назад, що підтверджує опитування HubSpot: вже тоді 43 % користувачів відповіли, що хотіли б збільшення кількості відеоконтенту.

Цікаво також, що 80 % передплатників на бренд-спільнотах швидше подивляться онлайн-трансляцію, ніж прочитають статтю в блозі, а 82 % хотіли б бачити в стрічці пости від брендів з прямими включеннями.

Експерти запевняють, що найближчим часом популярними будуть шестисекундні ролики, мідролл і релевантні ролики. Найбільшою платформою для просування відеоконтенту залишається YouTube.

Кількісні дані про аудиторію YouTube обчислюються величезними цифрами. Так, у всьому світі сервіс нараховує понад 1,5 млрд активних користувачів на місяць. Платформа, яка колись була цікавою лише вузькому колу гіків, зараз приваблює користувачів різного віку, інтересів і місць мешкання.

Це ще раз підтверджує, що інструменти для просування бізнесу різко змінюються. І дізнатися, що буде формувати тренди в контент-маркетингу через кілька років, складно, але можливо.

Поділіться корисною інформацією з друзями: