Підприємці України та Польщі обговорили, як просувати українські товари на європейські ринки

У Торгово-промисловій палаті України відбувся Перший Всеукраїнський бізнес-форум “Бізнес в Польщі: стратегія виходу товару на польський ринок”, мета якого – відкрити нові можливості для українських компаній для виходу на європейські ринки.

12 квітня 2016 року у ТПП України пройшов Перший Всеукраїнський бізнес-форум, організаторами якого виступили: Торгово-промислова палата України, представництво Польсько-Української Господарчої Палати, Дніпропетровська торгово-промислова палата, Європейська Бізнес Асоціація, Асоціація платників податків України та інші впливові об’єднання. За словами організаторів заходу, форум покликаний донести, що вибір європейського вектору розвитку – це не бажання і амбіції, а необхідність для українського підприємця. Тому сьогодні кожен підприємець бере на себе відповідальність бути підготовленим до тих випробувань, які чекають на український бізнес.

Участь у бізнес-форумі взяли: віце-президент ТПП України Валерій Король, віце-президент компанії ZHEMAX GROUR Євген Хливнюк, експерти з Польщі Хуберт Босак і Евеліна Несторовік та представники українського бізнесу.

Віце-президент компанії ZHEMAX GROUR Євген Хливнюк розповів про ключові аспекти Угоди про асоціацію України та ЄС та її переваги для вітчизняних компаній.

“Перш за все слід розуміти, що дає українським підприємцям підписання Угоди про асоціацію України та ЄС. Перше – це відміна ЄС імпортного мита стосовно українських товарів, і у той же час відміна Україною імпортного мита стосовно товарів із ЄС. Саме на цьому я хотів би загострити особливу увагу, оскільки так як ми хочемо експортувати у Європу, так і поляки хочуть експортувати в Україну. Крім цього, це поглиблене співробітництво шляхом залучення українських компаній у науково-дослідницькі, комунікаційні та інформаційні проекти, тобто слід очікувати зростання українського експорту окремих видів високотехнологічних товарів та відповідних послуг. До переваг підписання цієї Угоди для України також можна віднести зниження залежності грошового обігу від долара США, розвиток кредитного співробітництва з ЄС та підвищення ліквідності ринку європейської валюти в Україні”, – сказав Євген Хливнюк.

Під час форуму були обговорені конкретні стратегії, які дозволять розрахувати успішний вихід українських товарів на глобальні ринки, кейси підприємців, переваги вибору Польщі як країни виходу, а також пошук партнерів і програм кредитування. Представники українських компаній ознайомились з практичним досвідом, навичками і знаннями від спікерів обох країн.

“Мені приємно, що сьогодні ми продовжуємо цю добру традицію – проводити зустріч з нашими зарубіжними партнерами, які допоможуть українським підприємцям у поняття євроінтеграції вкласти конкретне значення. На сьогоднішній день Польща – це наш великий торгово-економічний партнер, але, на жаль, українських компаній на ринку Польщі не так багато. Тому головне завдання таких заходів як сьогодні значно збільшити кількість наших суб’єктів підприємницької діяльності на ринку наших найближчих сусідів”, – наголосив під час свого виступу віце-президент ТПП України Валерій Король.

По закінченні зустрічі учасники форуму відмітили, що проведення подібних заходів дозволить українським підприємцям краще орієнтуватися в умовах сучасних викликів та успішно виходити на європейські ринки, таким чином, зміцнюючи економіку країни.

Читайте також: ТПП України спільно із парламентарями працюватиме над реформуванням економіки

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *