Топ способів маніпуляції гостями у ресторанах

40% українських закладів громадського харчування визнали, що за допомогою певних прийомів маніпулюють поведінкою своїх гостей. Про це повідомляє Finance.UA. 

Про те, як саме ресторатори впливають на відвідувачів свого закладу, розповів співзасновник компанії з автоматизації кафе, ресторанів і магазинів Poster Родіон Єрошек.

“До топ-5 таких інструментів входять спеціально підібрані меблі, кольори інтер’єру, аромамаркетинг, особливості зовнішності і поведінки офіціантів, музичний супровід, мерчандайзинг вітрини та особливості викладки продукції”, – говорить Єрошек.

Залежно від виду закладу, відвідувачі проводять там різні проміжки часу. У середньому відвідувачі проводять у ресторані від 50 хвилин до 1,5 години. У кафе українці засиджуються від 25 хвилин до години. Через звичку користуватися інтернетом під час їжі українці стали затримуватися в ресторанах і кафе на 10-20 хвилин, свідчить статистика компанії.

“У кафе відвідувачів привертають аромат кави або свіжої випічки. Часто для цього використовують штучні прийоми аромомаркетингу”, – уточнюють у компанії.

У фаст-фудах ставлять незручні меблі і динамічну музику. Інтер’єр оформляють яскраво. Це стимулює скоріше піти, що дозволить зайняти Ваше місце наступним відвідувачам. Приваблює і викликає довіру відкрита кухня, де можна побачити за роботою кухарів.

 

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *