Споживачам електроенергії компенсуватимуть неякісні послуги

НКРЕКП заявила, що забезпечить населення гарантованими стандартами якості послуг з електропостачання та надає можливість отримувати компенсацію за неякісні послуги.
У проекті постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання» зазначено, що споживачам, яким було надано неякісні послуги з постачання електроенергії, можна отримати компенсацію у вигляді:
- зменшення рахунку як авансу на наступний місяць;
- 2.0х розміру компенсації у разі невиплати в наступному місяці;
- 5.0х розміру компенсації у разі невиплати за результатами перевірки.
«Це другий системний крок на зустріч споживачам після спрощення умов для багатозонних лічильників – Комісія запроваджує компенсацію для споживачів у випадку надання неякісних послуг енергокомпаніями. Середній розмір компенсації за порушення стандартів складає 100 гривень, та зараховується як аванс на наступний розрахунковий місяць. Введення в дію такого механізму дозволить захистити права споживачів та стимулюватиме ліцензіатів до підвищення комерційної якості послуг», – зазначив Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Дмитро Вовк.
Залишити відповідь