Які документи потрібні для оформлення соцпослуг
Мінсоцполітики наказом від 14 липня 2016 року № 762 затвердило форми документів, необхідних для оформлення на обслуговування в територіальному центрі соціального обслуговування. Про це повідомляє Юрліга.
Затверджено форми:
- заяви;
- медичного висновку про здатність до самообслуговування і необхідності сторонньої допомоги;
- договору про надання соціальних послуг;
- карти визначення індивідуальних потреб одержувача соціальних послуг;
- акту обстеження матеріально-побутових умов;
- журналу обліку громадян, яких обслуговує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) безоплатно;
- журналу обліку громадян, яких обслуговує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на платній основі.
Визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики від 10 червня 2010 № 135 про затвердження форм документів, необхідних при оформленні на обслуговування у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
У заяві про надання соціальної послуги самотні громадяни підтверджують, що не мають працездатних родичів, зобов’язаних забезпечити їм допомогу і догляд, а також, що не уклали договір довічного утримання. Також необхідно вказати, що вони не отримують соціальні послуги від фізичної особи, якій призначено щомісячну компенсаційна виплата, допомога по догляду. Крім того, в заяві необхідно вказати адресу проживання рідних, як працездатних, так і непрацездатних.
Залишити відповідь