За приховану рекламу алкоголю у медіа хочуть накладати штрафи

Незалежна медійна рада провела публічне обговорення «Алкогольна реклама і спонсорство: якими є шляхи обходу обмежень і що з цим робити?». Про це повідомляє Урядовий портал.
«Якби на бізнес накладали великі штрафи, то цю проблему не довелося б вирішувати десятиліттями, бо виробники розуміли б серйозність покарання. Водночас, потрібна рішуча позиція керівництва каналів: вони повинні мати внутрішній стержень, вони мають казати, що не братимуть приховану рекламу алкоголю», – зазначила тимчасовий в. о. Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко Лілія Стиренко.
Разом з тим проблематика лежить і в іншій площині. Прихована реклама та відверте пропагування алкоголю через ЗМІ – це ще й інструмент маніпулювання суспільством, спрямоване на формування субкультури суспільства споживачів. І в даному контексті, за словами Лілії Стиренко, мова повинна йти про необхідність виховання суспільної свідомості.
Залишити відповідь