Як відрізнити представника “Київенерго” від самозванця?

Задля перевірки даних лічильника представники “Київенерго” періодично приходять до своїх клієнтів додому. Під виглядом контролерів нерідко до будинку потрапляють шахраї, які можуть завдати шкоди та обікрасти.  У”Київенерго” розповіли, як пересвідчитися у тому, хто до вас прийшов.

  1. Контролер обов’язково має посвідчення і мусить вам його показати.

kontroler_posv2

Громадяни мають право пересвідчитися у тому, що візитер насправді є контролером. Тому гість зобов’язаний пред’явити службове посвідчення, яке підтверджує, що він працівник “Київенерго” та має право на перевірку приладу. Слід пам’ятати, що посвідчення контролера”Київенерго”  має чітке найменування компанії (філіалу або структурного відокремленого підрозділу — СВП) з фотографією працівника, зазначенням його імені, прізвища та посади, а також розбірливу печатку “Київенерго”. Зауважимо, що спеціальної форми одягу для контролерів компанії не передбачено.

Зверніть увагу, що в посвідченні обов’язково має бути вказане ім’я, посада, печатка компанії.

2. Хто має право перевіряти дані лічильника?

Фахівці   ПАТ “Київенерго” за    наявності  посвідчення Компанії   мають право перевіряти стан лічильників та коректність їх підключення,  цілісність пломб, проводити демонтаж, монтаж, опломбування приладів обліку та знаття показань.

Виконання вищезазначених робіт з приладами обліку сторонніми особами (в тому числі електриками ЖЕК, ОСББ тощо) не допускається. У разі аварійного розпломбування необхідно обов’язково повідомити про це . Для цього власнику особистого рахунку необхідно звернутися до будь-якого з центрів обслуговування  клієнтів компанії та написати заяву, у якій викласти обставини ситуації.

3. Як має відбуватися процедура

Після виконання будь-яких робіт з приладами обліку (розпломбування, заміна тощо) представник “Київенерго” зобов’язаний скласти відповідні документи та передати встановлені пломби споживачу на збереження під підпис. Один примірник складеного акту або корінець відривного талону також вручається споживачу.
Звертаємо увагу, що представники “Київенерго” не мають права під час відвідування отримувати від клієнтів будь-які платежі (в тому числі за послуги з тепло- та електропостачання, за опломбування, «штрафи» тощо).

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *