Інтернет-магазини зобов’язали вказувати інформацію про продавця
В інтернет-магазинах при пропозиції до продажу і безпосередньо під час продажу товарів продавці зобов’язані надавати точну адресу суб’єкта господарювання, а також інформацію про найменування: організаційно-правова форма (ФОП, ПП, ТОВ тощо) і назву. Про це повідомляє Юрліга.
Не може бути найменуванням продавця назва інтернет-магазину (сайту / домену).
Про це споживачам нагадала Держпродспоживслужба, підкресливши, що відсутність зазначеної інформації унеможливлює проведення перевірок за скаргами споживачів.
Останнім часом збільшилася кількість таких звернень і скарг споживачів, що надходять на адресу Держпродспоживслужби, і стосуються недобросовісних дій суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність через інтернет-магазини і реалізують продукцію поза торговельними приміщеннями. Запорукою позитивного вирішення проблемної ситуації при зверненні до органів захисту споживачів є наявність інформації про найменування суб’єкта господарювання та точну адресу, за якою їм здійснюється госпдіяльність.
Відзначимо, права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються ст. 13 Закону «Про захист прав споживачів». Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково повинен бути наданий споживачеві до моменту замовлення товару.
Залишити відповідь