Скільки українських доріг не відповідають стандартам

Радник Голови Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Кава розповів, скільки доріг України не відповідають національним стандартам. Про це повідомляють в Укравтодор.

“Без якісних, зручних, безпечних  доріг неможливий розвиток економіки країни. На сьогодні стан 97% доріг  в Україні не відповідає національним стандартам. Це прямий результат недостатнього фінансування дорожньої інфраструктури протягом останніх десятиліть”, – зазначив Кава.

Як відзначив Олександр Кава, збільшити фінансування дорожньої галузі допомагає “митний експеримент”, що вже довів свою ефективність, адже додаткові кошти дозволяють виконувати більші обсяги із реконструкції та ремонту доріг, а адресність надходжень сприяє інвестуванню не тільки в дороги, але й стимулює розвиток експортно-орієнтованих виробництв в кожній конкретній області.

Митний експеримент, ініційований Кабміном, полягає у спрямуванні 50 відсотків суми перевиконання загального обсягу щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів, що справляються під час митного оформлення товарів на територіях Одеської, Волинської, Львівської та Чернівецької областей, м. Київ до спеціальних фондів відповідних обласних бюджетів з  метою фінансування реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення.

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Комментариев (2)

    Арсений

    Січень 16, 2017 at 08:51

    Коллапс на дорогах з”явився дійсно, із-за відсутності фінансування. Це перша, але не головна проблема. Головна – це відсутність керівництва в Укравтодорі, щоби мало відповідну освіту, досвід і стаж роботи в цій галузі. Почався коллапс, коли почали впихати в Укравтодор керівників по партійному, депутатському, кумовському принципу! Почався він з залізничника Вужинського, якого впер Кірпа, потім прийшов молочник Гуржос, дальше-водій Демішкан, ……..базарник Малін, …..дитя Барах,.. і кінчили -поляком Новаком. У них, у всіх, завдання- тримати повними кишені партій і людей, що їх ставили.

    Відповіcти

      Федорук

      Січень 16, 2017 at 09:38

      Арсений прав. Хотя, за последние годы, именно Яценюк угробил отрасль, сведя к нулю финансирование. Зато % отката, начиная с его Малина, Одесского афериста, увеличился до 20% . Всем этим “ХЕРОВНИКАМ” дороги не были нужны, сотрудничать с Минфином не могли и не хотели, доказать и показать -не хватало ума. И вот результат. Дорожные деньги шли в бюджет. А это 50-80млрд.гр. Оттуда, дорожникам попадало едва 10-15 млрд. Эта ситуация и сегодня! Пока у руля Укравтодора не будет дорожника, пока будет “руль” занимать по квотному принципу, а деньги распределяться с “откатом” в уме, порядка в отрасле не будет.

      Відповіcти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *