Криза не позначилась: як за рік змінився авторинок

У 2016 році продажі автомобілів преміальних марок досягли 39% (у грошовому вираженні), хоча ще рік тому цей показник був на рівні 34,5%. Одночасно скоротилася реалізація так званих бюджетних автомобілів (Low Cost), які займають 10,4% всіх продажів, проти 13% роком раніше. Про це повідомляють Ukr.Media.

Із 52 % у 2015 до 50,2% у 2016 скоротилися продажі авто середнього цінового діапазону. А от найбільш динамічно розвинувся сегмент Premium, у якому було придбано автомобілів на суму 617 млн. євро (+69%). Всього ж автомобільний ринок України за 2016 рік збільшився на 39% до показника 64478 штук.

Показово, що таке стрімке зростання сегмента Premium позначилося і на загальній сумі придбаних авто. Так, за 2016 рік українці купили нових автомобілів на загальну суму 1,7 млрд. євро, що на 48% більше, ніж торік. Середня вартість автомобіля також помітно зросла і за підсумками 2016 року склала 24529 євро.

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *