Порядок ведення Реєстру відшкодування ПДВ зміниться 1 квітня
Визначено механізм ведення Мінфіном Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ. Про це повідомляє Юрліга.
Встановлено, що Мінфін адмініструє Реєстр як окремий інформаційний ресурс і забезпечує захист інформації.
Формування Реєстру здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС і Казначейства.
Порядок ведення Реєстру набуде чинності з 1 квітня 2017 року, а до цього часу бюджетне відшкодування сум ПДВ за заявами, включеним до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, сформованого відповідно до п. 52 підрозд. 2 р. ХХ НК, буде здійснюватися в порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.
Новим Порядком також визначено чіткий перелік даних, які вносяться до Реєстру.
У документі говориться, що узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу Казначейства для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі та перераховується органом Казначейства в терміни, передбачені НК, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку і/або на бюджетні рахунки для перерахування в рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника податків.
Мінфін забезпечує щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування. Оновлення даних Реєстру не проводиться у вихідні, святкові та неробочі дні.
Порядок і форма Реєстру затверджені постановою Кабміну від 25.01.2017 № 26.
Очікується, що нові правила допоможуть зменшити корупцію при відшкодуванні ПДВ. Також будуть встановлені рівні умови для всіх платників податків, що поліпшить умови для ведення бізнесу в Україні. Крім того, новий механізм дозволить здійснювати відшкодування ПДВ вчасно і прозоро.
Створення єдиного реєстру відшкодування ПДВ є одним з головних положень податкової реформи.
Залишити відповідь