Рейтинг Національних брендів: Україна б’є рекорди

Україна піднялася на 27 пунктів
Україна ввійшла до четвірки країн-лідерів зі зростання в рейтингу Національних брендів. Про це повідомляє Укрінформ.
Відповідну заяву зробила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі – торговий представник України Наталія Микольська.
Україна вперше за досить довгий час продемонструвала зростання (+27%) та ще й увійшла до четвірки країн-лідерів зі зростання у рейтингу Національних брендів 2016 Nation Brands 2016 Annual Report. Це наша спільна робота і робота кожного зокрема, – зазначила Микольська.
Перші три сходинки в рейтингу зайняли Люксембург, Пакистан та Чехія.
Як відомо, 2014 року Україна була на 53 місці рейтингу Національних брендів, а її національний бренд оцінювали у 80 млрд доларів. Після цього відбулося суттєве падіння на 45%.
Рейтинг Національних брендів щороку складає британська консалтингова компанія Brand Finance. Він враховує вартість брендів, динаміку розвитку та рівень інвестування.
Залишити відповідь