Киян попередили про шахраїв, що представляються водоканалом

“Київводоканал” попереджає киян про випадки шахрайства

У зв’язку з випадками шахрайства, “Київводоканал” закликає киян бути пильними та обережними. Зверніт увагу що фахівці підприємства під час візиту повинні пред’являти посвідчення, де зазначені їхні дані, є логотип і штамп підприємства. Про це повідомляють у КМДА.

Окрім того, про поквартирні обходи заздалегідь повідомляється через оголошення на будинку, а також є попередня домовленість із керівниками ОСББ чи ЖБК.

Якщо ви очікуєте на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), напередодні візиту фахівець підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу.

Уточнити та перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником «Київводоканалу», можна за номерами:

  • контакт-центру: 202-02-02;
  • аварійної служби підприємства: 1581 або 200-73-01;
  • Контактного центру м. Києва: 15-51.

Підприємство наголошує, що всі роботи здійснюються безкоштовно зі складанням технічних актів у присутності мешканців.

Фальшиві працівники водоканалів орудують не лише у столиці. Подібні випадки зафіксовано і в інших містах України. Приміром, у Дніпрі вони представлялися міським водоканалом і пропонували встановити очисні фільтри, а в Чернівцях вимагали гроші.

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *