Почала діяти нова процедура оскарження податкових рішень

Сьогодні, 12 січня, набув чинності Порядок оформлення та подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21 жовтня 2015 № 916, який встановлює механізм оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень під час адміністративного оскарження, пише ЮрЛига.

Порядок не застосовується щодо оскарження рішень контролюючих органів, дій або бездіяльності їх посадових осіб та інших працівників, якщо спеціальним законом встановлений інший порядок оскарження, а також при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.

Зазначено, що оскарженню не підлягатимуть грошові зобов’язання, які самостійно визначені платником податків та рішення контролюючих органів, які оскаржені платником податків у судовому порядку.

Скарги на рішення ДПІ подаються до контролюючих органів у Києві та областях, міжрегіональних територіальних органів. Якщо ж потрібно оскаржити діяльність контролюючих органів у Києві, областях, міжрегіональних територіальних органів і митниці, то такі скарги подаються до центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику.

Оформлення скарги

Міністерство фінансів зазначає, що скарга подається у письмовій формі до контролюючого органу вищого. Термін подання – 10 календарних днів, які наступають після дня, коли платник податку отримав рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Основні пункти, які має містити скарга:

  1. ПІБ/найменування, податкова адреса платника податків, що подає скаргу;
  2.  найменування контролюючого органу;
  3.  реквізити оскаржуваного рішення;
  4.  підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно або невстановлені взагалі;
  5. обґрунтування незгоди платника податків з рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;
  6. вимоги та клопотання того, хто подає скаргу;
  7. відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;
  8. відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;
  9. адреса, за яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
  10. список додатків (розрахунки та докази, завірені копії документів і т.д.)
  11. підпис заявника.

Скарги на рішення і на дії контролюючих органів викладаються і подаються окремо.

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *