ДФС пояснила, як оформлюються результати податкових перевірок

У своєму листі № 1322/Ш/99-99-22-04-02-14 ДФС роз’яснила нюанси оформлення результатів перевірок контролюючими органами. Про це пише ЮрЛига.

Згідно п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральна перевірка (без виходу на підприємство) – проводиться податковим інспектором в момент одержання декларацій та розрахунків з використанням бухгалтерської звітності.

Документальна перевірка бухгалтерських звітів і балансів — це другий етап контролю податкових органів за правильністю обчислення і внесення до бюджету податку на прибуток (доходи). Вона здійснюється у відповідності з річними планами контрольно-економічної роботи податкових інспекцій і квартальними графіками перевірок, які складаються по кожній ділянці роботи.

Фактичною перевірка – це перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника.

Податківці повідомили, що Податковий кодекс (п. 86.1 ст. 86) визначає, що результати перевірок (крім камеральних та електронних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками. Якщо під час перевірки виявленні порушення – складається акт, а з-а відсутності порушень – довідка. Такі документи складаються у двох примірниках із підписами посадових осіб, які проводили перевірку.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *