У ТПП України обговорили шляхи експорту української продукції до Великої Британії

25 лютого 2016 року у прес-центрі Торгово-промислової палати України відбулось засідання робочої групи щодо підготовки і реалізації проекту «Експорт до Великої Британії».  Партнерами ТПП України на цьому заході виступили представники  міжнародної компанії «Agro Senco UK ltd».

На порядку денному було обговорення і затвердження плану основних заходів проекту, об’єднання національних сільгоспвиробників для спільної реалізації проекту «Експорт до Великобританії», який дозволить створити систему практичних шляхів  для досягнення поставленої мети.

«Головна мета нашого заходу – це все-таки відійти від теорії, від розмов «як треба робити» до практичної сторони – з чого, власне кажучи, починати на практиці, як йти в англійський ринок, дуже непростий, але перспективний і грошовитий.  Тому ми сьогодні постаралися звести до мінімуму якісь теоретичні розмови старалися максимально практично говорити. Сьогодні ми можемо підкорити нашою якістю, коли буде дотримано всі вимоги, і ціною і логістикою, яка трошки краща, ніж в інших країнах. Тобто у нас, в принципі, є  передумови для виходу на інші ринки. Інша справа, що над цим треба системно багато працювати  для того щоб пройти той непростий шлях технічних бар’єрів, які є на превеликий жаль», – сказав Перший віце-президент ТПП України Михайло Непран.

Спікери зазначили, що основними проблемами виходу вітчизняної продукції на ринок Великобританії є недостатня інформованість бізнесу в регіонах про практичні шляхи експорту українських товарів, а також той факт, що вітчизняні компанії не проявляють достатньої активності та настирності у конкуренції з іншими країнами-експортерами до Великої Британії.

Також директор компанії «Agro Senco UK ltd» Сергій Севріков зазначив найважливіші аспекти для підготовки української продукції на ринок Великої Британії зокрема та європейську торгову арену загалом:

«По-перше, головне, – це створення якісного висококонкурентного продукту. «Його Величність Європейський Покупець»  з дуже високими вимогами до якості і стандартів. Тому доведеться дуже серйозно  працювати над формуванням бренду українського продукту. Друге – це питання потужної, інтегрованої, ефективної логістики. Це і складська, і виробнича і транспортна і роздрібні і фінансова і документальна логістика, це цілий комплекс, і ми повинні зробити її настільки ефективною, щоб вона розвивала і стимулювала продаж. Третя стратегія – це продаж, тобто багаторівнева система продажів.  Наразі ведуться переговори с достатньо великою кількістю дистриб’юторів. І ми на сьогоднішній день вважаємо, що в України є дуже хороший шанс і в плані маржинальності, і в плані якості продуктів. Показником цього проекту буде  результат того, скільки ми експортували, і скільки ми принесли в бюджет України.»

Однією із найголовніших тем заходу був план взаємодій підприємців із державними органами влади та їхнє сприяння відкриттю торгівельного представництва України у Великій Британії, адже вітчизняні виробники потребують у цьому процесі вагомої підтримки держави не тільки на законодавчому, а й на виконавчому рівнях.

«На сьогоднішній день якщо говорити про державі в цілому і допомогу, то більше вона концентрується на зниженні будь-яких адміністративних бар’єрів і втручання в ту діяльність, якою займається  малий, середній  і будь-який бізнес. І це те, що на сьогоднішній день здійснюється під гаслом дерегуляції, з одного боку. З іншого боку, якщо говорити про ринок ЄС, то це взагалі дуже потужна регуляторна  система і все, починаючи від стандартів якості, безпечності продукції, закінчуючи захистом прав інтелектуальної власності. І тут, знову ж таки, роль держави – адаптувати ту систему, яка є в нас, гармонізувати законодавство з європейськими нормам і стандартами», – зазначив радник прем’єр-міністра України Валерій П’ятницький.

Після обговорення дієвих шляхів щодо експорту та уникнення перешкод у цьому процесі  робоча група наголосила на необхідності об’єднання українських підприємств малої та середньої групи для ефективного просування  вітчизняних товарів на ринок Великої Британії.

[huge_it_slider id=”10″]

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *