Мін’юст ввів прийом громадян в режимі відеоконференції

Наказом Мін’юсту  № 365/5 від 10.02.16 р. введено пілотний проект організації розгляду звернень та особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства юстиції України і його територіальних органів в режимі відеоконференц-зв’язку.

Мета проекту – підвищення рівня доступності органів юстиції для громадян і вдосконалення організації розгляду звернень громадян.

Відповідним наказом затверджено:

1) Порядок проведення особистого прийому громадян в Міністерстві юстиції України і його територіальних органах в режимі відеоконференц-зв’язку;

2) Перелік територіальних органів Міністерства юстиції України – учасників пілотного проекту.

Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення в режимі відеоконференц-зв’язку, здійснюється на веб-порталі, де також розміщуються актуальні графіки особистого прийому громадян із зазначенням посадових осіб відповідного органу, які здійснюють прийом відвідувачів, дати, часу прийому в режимі відеоконференц-зв’язку, а також тривалості сеансу.

Тривалість сеансу відеоконференц-зв’язку для одного заявника не може перевищувати 30 хвилин, кожен з сеансів триває рівну кількість хвилин, які стають помітними в графіку особистого прийому громадян при виборі дати і часу сеансу.

Запис на особистий прийом та розгляд звернень в режимі відеоконференц-зв’язку здійснюється шляхом подачі заявки в межах графіка особистого прийому відповідної посадової особи і встановленого часу. Подача заявок здійснюється за 7 календарних днів до дати прийому.

Заявка на сеанс відеоконференц-зв’язку повинна містити:

  • стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення;
  • відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (за потреби і при наявності таких документів);
  • бажані дату і час проведення сеансу в рамках пропонованого графіка прийому.

У разі якщо заявка про проведення прийому до обраних відвідувачем дату і час підтверджена, протягом одного дня відвідувачеві направляються підтвердження часу прийому, логін і пароль для з’єднання і посилання для завантаження клієнтського програмного забезпечення відеоконференц-зв’язку, інструкція по його використанню.

Хід і результати особистого прийому та розгляду звернень громадян в режимі відеоконференц-зв’язку фіксуються за допомогою технічних засобів. У разі необхідності хід і результати особистого прийому та розгляду звернень громадян можуть бути опубліковані на веб-ресурсах загальнодоступного значення.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *