Коли банк може відмовити у проведенні фінансової операції?

Національний банк України у своєму листі №25-0008/20588 від 10 березня 2016 року зазначає, що банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний проводити аналіз відповідності клієнтських фінансових операцій наявній інформації про зміст його діяльності та фінансовий стан для того, щоб виявити операції, що підлягають фінансовому моніторингу, пише Дебет-Кредит.

Якщо ж після перевірки певної фінансової операції банк приходить до висновку, що проведення такого платежу є ризиковим для банку, або ж є підстави вважати, що така операція спрямована на відмивання злочинних коштів, то Нацбанк рекомендує відмовляти у проведення подібних операцій.

Таким чином,  банки мають повне право відмовити клієнту  у проведення фінансової операції, або ж і взагалі розірвати з ним відносини у разі:  

  • якщо фінансова операція містить ознаки такої, що підлягає фінансовому моніторингу;
  • встановлення клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки чи переоцінки ризику;
  • ненадання клієнтом необхідних для вивчення документів чи відомостей.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *