Що робити, якщо платник податків втратив документи? Роз’яснює ДФС

Державна фіскальна служба у своєму листі № 5246/6/99-99-22-04-02-15 роз’яснила, що у разі втрати платником податків документів, термін проведення планової виїзної перевірки переноситься до дати відновлення та надання документів на перевірку. Про це повідомляє ЮрЛига.

Зокрема, п. 6.10 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку зазначає, що в разі пропажі або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітів керівник підприємства, установи письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів і розслідування причин їх пропажі або знищення.

Після цього відповідні результати роботи комісії оформляються актом, який затверджується керівником підприємства, установи, а копія акта надсилається органу, в сфері управління якого перебуває підприємство, установа, а також державній податковій інспекції чи місцевому фінансовому органу. Термін – 10 днів.

Крім того, Податковий кодекс визначає, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання первиних документів, а також документів, пов’язаних з виконанням вимог законодавства (п. 44.3 ст. 44 Податкового кодексу).

Тому, у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення відповідних документів, платник податків зобов’язаний у 5-денний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку (п. 44.5 ст. 44 Подактового кодексу) та протягом 90 календарних днів відновити втрачені документи.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *