Уряд врегулював питання надання даних з земельного кадастру

Згідно з постановою Кабміну №205  від 21 березня 2016 р.  “Деякі питання ведення Державного земельного кадастру” органи державної влади, органи місцевого самоврядування отримають доступ до Державного земельного кадастру і матимуть можливість користуватися інформацією з кадастру при прийнятті рішень. Про це повідомляє Закон і Бізнес.

Крім того, документ затверджує  механізм проведення стажування у сфері земельних відносин, а саме визначено порядокпроведення стажування адміністраторів центрів надання адміністративних послуг та уповноважених посадових осіб виконавчих органів органів місцевого самоврядування, які мають право надавати відомості з Державного земельного кадастру відповідно до Закону “Про Державний земельний кадастр”.

Відомо, що адміністратори та уповноважені особи, які пройшли стажування, надають відомості з земельного кадастру згідно зі своїми повноваженнями та у межах території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

До їх повноважень належать:

1) здійснення реєстрації:

  • заяв про надання відомостей з Державного земельного кадастру;
  • заяв в електронній формі про отримання відомостей з кадастру про земельну ділянку;

2) проведення перевірки відповідності поданих документів вимогам законодавства;

3) надання відомостей з кадастру про землі та земельні ділянки (їх частини) та відмови у їх наданні, витягів з Державного земельного кадастру про будь-яку земельну ділянку в межах державного кордону;

4) оприлюднення на офіційному веб-сайті Держгеокадастру дати та номера реєстрації заяв про надання відомостей з земельного кадастру, їх стислого змісту та інформації про результати розгляду.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *