Зберігання електронних податкових накладних: пояснює ДФС

Державна фіскальна служба пояснила порядок зберігання електронних податкових накладних та розрахунків коригування для їх надання контролюючим органам при перевірці. Про це пише портал Частный предприниматель.

Зокрема, податківці наголосили, що суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність. Це стосується і податкових накладних та розрахунків коригування, складених в електронній формі.

Оригінал електронного документа – це електронний примірник з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняної до власноручного підпису.

Під час проведення перевірки платники ПДВ зобов’язані надати контролюючим органам доступ до таких електронних носіїв інформації, а у випадках, визначених законом, також надати завірені належним чином  копії податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних.

Крім того, ДФС пояснила, які документи має право вимагати контролюючий орган під час перевірки.

Читайте також: Закон про приватних детективів прийнято за основу.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *