Податківці пояснили застосування електронного підпису

ДФС у своєму листі № 9985/6/99-95-42-01-16-01-15 від 04.05.2016 роз’яснила випадки, у яких застосовується електронний підпис. Про це пише ЮрЛига.
Зокрема податківці пояснюють, що створення електронного документа може завершуватися накладенням електронного підпису, яка використовується суб’єктами електронного документообігу виключно на договірних засадах і призначена тільки для ідентифікації автора.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством. При цьому його юридична та доказова сила не може бути відкинута тільки через те, що він має електронну форму.
Крім того, електронний підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо:
- він підтверджений з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;
- під час перевірки використовувався посилений сертифікат ключа, чинний на момент накладення ЕЦП;
- особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному у сертифікаті.

Автор: Checkpoint
Залишити відповідь