У Києві скоротять кількість рекламного простору

Заступник голови КМДА Олексій Резніков заявив що для столиці готується нова концепція рекламного простору, яку можуть запровадити вже у червні цього року. Про це пише Судебно-юридическая газета.

«Зараз проект обговорюється з профільними асоціаціями, з основними гравцями ринку – соціально відповідальним бізнесом. Процес напрацювання умов і пунктів концепції вже на завершальному етапі, тому в кінці травня ми плануємо внести проект до Київради, щоб він пройшов процедуру і був узгоджений профільними комісіями. Я вірю в загальну конструктивну роботу всіх фракцій міськради, незалежно від політичної приналежності », – сказав Олексій Резніков.

Зокрема, ця концепція буде включати уточнення дозволених і заборонених форматів рекламних конструкцій і їх розмірів, схеми розміщення реклами на території Києва. Крімт того, значну  увагу буде приділено безпеці пішоходів – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху. Відомо, що відстань між сіті-лайтами буде не менше, ніж 40 м, а між білбордами – 150 м. Це тягне за собою скорочення кількості даних видів конструкцій.

Також, буде приділено увагу і медіафасади, зазначається що така така реклама не повинна засліплювати людей. Крім того, вона не працюватиме вночі (з 22:00 до 07:00). А використання рекламної розтяжки взагалі буде заборонено.

Читайте також: У Києві буде впроваджено єдину систему відеоспостереження на дорогах.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *