Кому не варто боятися камер на дорогах, Або слабкі місця реформи

Запустити систему в повному обсязі не дозволяє те, що вона ще «сира», кажуть експерти. «МВС поки буде тестувати камери, але з ними великі проблеми. Немає надійного захисту інформації, не готове законодавство. Робота над цим ведеться, але не так швидко, як хотілося б. А наші реформатори кваплять з запуском, щоб показати ще одну реформу. Якщо зробити це зараз, то після першого ж штрафу адвокати їх оскаржать в суді і дискредитують на корені всю ідею », – пише видання. Також ще не вирішено питання, хто буде закуповувати камери – місцева влада, Кабмін або Нацполіція. До речі, місцеву владу не особливо хочуть допускати до закупівель.
Перші камери, як і очікувалося, з’являться на дорогах Києва, а повномасштабний запуск по всій Україні готують до жовтня-листопада. У МВС кажуть – у них немає мети зібрати якомога більше штрафів, а тому потрапити під всевидюче око можна буде не тільки на міських перехрестях, де частіше порушують, але і в невеликих селищах.
У юристів виникають великі сумніви в тому, що система буде працювати як треба. Її слабке місце – в нормі, за якою порушником вважається той, на кого зареєстрований транспорт, а не той, хто був за кермом.
“Ті, хто їздить за дорученням або на чужих машинах, будуть залишатися безкарними. Але штрафи будуть приходити невинним людям. Крім того, в Україні багато автомобілів-«двійників»: на контрабандний автомобіль виготовляються фальшиві документи і номери на такий же легальний автомобіль, але з іншим номером кузова “, – каже автоюрист Вадим Володарський.

Автор: Checkpoint
Залишити відповідь