VI форум ААУ: чого чекати адвокатам у наступні п`ять років

Чи замінять адвокатів роботи? Які практики будуть затребувані на українському ринку найближчим часом? Ці та інші питання обговорювалися на VI  форумі Асоціації адвокатів України «Адвокатура України. Формула успіху», який пройшов 16 вересня в Києві.

Адвокати, власники юридичного та неюридичного бізнесу, представники провідних українських ЗМІ та маркетологи проаналізували останні світові тенденції в юридичній галузі та з’ясували, як зміниться інститут адвокатури в Україні найближчими роками.

«На сьогоднішній день для того, щоб надати якісний продукт, нам потрібно розвиватися та бути в курсі останніх трендів в юридичній сфері. Все змінюється, змінюється й адвокатура, і ті інструментарії, які ми використовуємо, потрібно вдосконалювати за допомогою сучасних технологій. Ми запросили найкращих спікерів, щоб відповісти на всі ті актуальні питання, які сьогодні цікавлять адвокатів, та сформувати спільну стратегію – як нам рухатися далі», – наголосив президент Асоціації адвокатів України Олег Рачук.

Адвокати та фахівці в галузі просування з’ясували, які нові ідеї та рішення слід застосовувати в юридичному бізнесі та як налагодити ефективну взаємодію між адвокатами та їхніми клієнтами. В цьому аспекті експерти радять адвокатам особливу увагу приділяти створенню власного іміджу, етиці та комунікації з потенційними клієнтами на всіх можливих комунікаційних майданчиках.

«Тренди сучасності говорять про те, що за репутацією потрібно слідкувати дуже чітко. Потрібно використовувати усі сучасні технологічні можливості. Ріст користувачів в інтернеті і розвиток соціальних мереж зобов’язує до того, щоб і адвокати, і представники бізнесу слідкували за тим, які публікації з’являються на їх сторінках, які відгуки з’являються про їх діяльність в мережі. Ще один тренд – прозорість. Усі хочуть бачити картину будь-якої структури, усі процеси, які у ній відбуваються. Це теж зобов’язує і адвокатів, і бізнесменів планувати завчасно усі свої дії. Це вже стало у нашому сучасному світі правилом, а не виключенням», – зауважила експерт з маркетингу та комунікацій Циснамі Васадзе.

Щодо юридичних практик, що будуть актуальними найближчим часом, заступник голови комітету з питань медіації Національної асоціації України Станіслав Скрипник до таких відніс наступні: практика в сфері кримінального права, в сфері захисту бізнесу та активів, в сфері комплаєнс-контролю, в сфері відносин з фінансовими установами та практика в сфері управління бізнесом.

Жваву дискусію серед присутніх викликало питання глобальної автоматизації, що захопила та продовжує захоплювати світ.

«Сьогодні відбувається digital-революція, створюються нові форми та способи комунікацій. Це революція роботів. Сьогодні дрон, що літає у Верховній Раді, стає інформаційним приводом, а вже завтра він може стати повноцінним каналом комунікації. У березні цього року в Давосі дуже багато говорили про те, що роботизація неминуча. Середньостатистична людина за 30 хвилин до обіду втрачає 75% своєї ефективності, робот – ні. Тому як інструмент комунікації робот стає більш універсальним та надійним», – підкреслила директор WCFDavos Kyiv Ірина Золотаревич.

Утім, не дивлячись на те, що в Україні також активно запроваджується автоматизація, зокрема запускаються онлайн-ресурси у сфері юстиції, адвокати впевнені, що це не вплине на затребуваність професії адвоката в суспільстві.

«Роботизація ніколи не замінить унікальність людського мозку. Так, машина може визначити якийсь алгоритм роботи, але вона ніколи не замінить представництва та самого спілкування, яке є обов’язковою складовою здійснення адвокатської діяльності», –  підкреслив Олег Рачук.

Схожі теми:

ААУ: грубе порушення прав адвокатів з боку НАБУ дискредитує українську правоохоронну систему

Аграрний форум ААУ: як адвокатам захищати інтереси бізнесу

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *