Вести бізнес у країнах Латинської Америки стало простіше

Стабільна економіка, зручна фінансова система та збалансована зовнішньоекономічна політика зробили Республіку Перу однією з найпривабливіших країн для ведення бізнесу. Про це заявив президент Торгової палати м. Ліми Маріо Моніларді Фукс під час зустрічі з президентом Торгово-промислової палати України Геннадієм Чижиковим, що відбулася 10 жовтня.

За словами пана Фукса, потенціал торговельно-економічного співробітництва між Україною та Республікою Перу сьогодні повністю не реалізований, тому головним завданням торгово-промислових палат обох країн є налагодження бізнес-зав’язків між підприємцями України та Перу, а також визначення найбільш перспективних галузей для взаємовигідної співпраці.

Своєю чергою, президент Торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков підкреслив, що на сьогодні Перу є однією з найбільш динамічних та стабільних країн Латинської Америки, тому для українських підприємців перуанський ринок відкриває великі можливості та перспективи. Так, завдяки ефективній економічній політиці Перу вдалося досягти одного з найнижчих показників інфляції, порівняно не лише з регіоном, а з усім світом. Зазначимо, що протягом останніх років цей показник коливається в межах 2-5%, що є досить непогано.

Ще одна перевага – великий та стабільний потік іноземних інвестицій до Республіки Перу. Зокрема, це спричинено сприятливими умовами для інвестиційної діяльності, які створювались урядом країни протягом декількох десятків років. Таким чином, до основних переваг, які виокремлюють Перу зі всіх інших країн латиноамериканського регіону, належать наступні:

  • стабільність макроекономіки
  • зручні фінансові умови
  • врегульоване законодавство
  • приваблива податкова політика

Окрім цього, учасники зустрічі відмітили експортний потенціал держави. На сьогоднішній день Перу можна сміливо назвати першим у світі виробником рибного борошна та риб’ячого жиру. Ця країна є також провідним експортером продуктів сільського господарства, а також дорогоцінних металів.

Слід відмітити, що наразі основу українського експорту до Республіки Перу становлять котли, машини, оптичні прилади та полімерні матеріали, а імпорту – риба та ракоподібні, горіхи, продукти неорганічної хімії. А з огляду на те, що в Перу протягом останніх декількох років спостерігається зростання будівельної галузі, збільшується потреба в металопродукції, зокрема й українського виробництва.

«Перу – це аграрно-промислова країна. Основі галузі її промисловості: гірничорудна, нафтова, рибна, текстильна та легка, харчова, цементна, металургійна, кораблебудування. Саме в цих сферах наші підприємці могли б активно співпрацювати. Слід зазначити, що Латинська Америка – один із пріоритетів розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Торгово-промислової палати України на 2017 рік. Тож, я дуже раджу нашому бізнесу звернути увагу на цю країну», – наголосив Геннадій Чижиков.

Пан Чижиков додав, що сьогодні перед Україною стоїть серйозний виклик, а саме пошук нових ринків. І ринок Латинської Америки та, зокрема ринок Перу, може стати одним із провідних ринків збуту товарів сільськогосподарського призначення, машинобудування тощо.

Які ж особливості ведення бізнесу в Перу можуть зацікавити вітчизняних підприємців?

Передусім, до очевидних переваг можна віднести можливість безперешкодно вивозити з країни капітал. Без сумнівів, це дає можливість підприємцям інших країн без додаткових обтяжень вести бізнес на території країни.

Разом з тим реєстрація компанії на території Республіки Перу повністю прозора. До того ж малий та середній бізнес користується пільговою системою оподаткування. Так, за перші два роки власник компанії сплачує лише 0,75 валового річного виробництва.

До малих підприємств у Перу відносяться компанії, кількість працівників яких не перевищує 10-ти осіб. Щорічний оборот підприємства не має перевищувати 150 уніфікованих податкових ставок. На стосунок середніх підприємств, то вони мають володіти оборотом не більше 850 уніфікованих податкових ставок і при цьому мати в штаті від 11 до 50 працівників.

Не можна не зауважити той факт, що урядом країни нерезидентам видається ліцензія на роботу компанії у спеціальному реєстрі, а також оформлюється окремий дозвіл для підпису документації. Та найголовніша перевага – це простота відкриття бізнесу в Перу, адже зареєструвати підприємство можна дистанційно, скориставшись допомогою перуанського консульства.

Для того, щоб відкрити бізнес у Республіці Перу, потрібно мати туристичну візу, дозвіл уряду на створення компанії, робочу візу або візу інвестора. Додамо, щоб отримати візу інвестора, ви маєте володіти часткою не менше 25 тис. дол., а до роботи в компанії має бути  залучено не менше 80% громадян Перу.

Як зареєструвати компанію в Перу?

  • Надати бізнес-план Директорату Натуралізації та Імміграції
  • Отримати дозвіл на легалізацію підпису керівника фірми
  • Створити статут компанії
  • Оформити корпоративний рахунок у перуанському банку (на цей рахунок обов’язково потрібно внести близько 25% статутного капіталу компанії)
  • Зареєструватися в Громадському реєстрі
  • Отримати муніципальну ліцензію
  • Оформити резидентську карту

Але є певна особливість: протягом перших п’яти років після реєстрації малого або середнього підприємства, іноземний власник має щороку перереєстровувати свою фірму.

Маріо Моніларді Фукс переконаний, що завдяки активній роботі торгово-промислових палат України та Перу підприємці обох країн дізнаються більше про переваги ведення бізнесу в цих країнах та почнуть тісно співпрацювати, внаслідок чого обсяг товарообігу між державами збільшиться в рази:

«Економіки наших країн дуже схожі, за рахунок цього ми зможемо реалізувати кооперацію наших підприємств. Я хочу підкреслити, що кожна компанія, яка є членом Торгово-промислової палати України, може звертатися до нашої Торгової палати по допомогу. Наші фахівці готові надати українським бізнесменам практичні поради щодо ведення бізнесу в Перу та успішного виходу на перуанський ринок», – підкреслив пан Фукс.

Наприкінці зустрічі президенти обох торгово-промислових палат домовились про організацію бізнес-місій як до України, так і до Республіки Перу. Окрім цього, у найближчому майбутньому представники бізнес-спільноти Перу відвідають стіни Торгово-промислової палати України аби презентувати українським підприємцям перуанський бізнес, а також потенціал своєї країни, як торгово-економічний, так і інвестиційний.

«Головне завдання торгово-промислових палат – створювати ефективні інструменти та площадки для налагодження сталих бізнес-зв’язків між підприємцями з різних країн. Я переконаний, що Республіка Перу має великий торгово-економічний потенціал, а тому ми з нашими колегами з Торгової палати міста Ліми докладемо максимум зусиль, щоб український та перуанський бізнес почав активно співпрацювати, тим самим допомагаючи розвивати економіки та інвестиційний клімат обох наших країн», –  підсумував пан Чижиков.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *