Українська косметична продукція вийде на міжнародні ринки

Важливість парфумерно-косметичної галузі для економіки України тривалий час була недооцінена. Недостатнє технічне регулювання, жорстка конкуренція і стереотипи про низьку якість вітчизняних товарів гальмували вихід української продукції на міжнародні ринки. Однак цьогоріч ситуація змінилася — галузева британська асоціація The Cosmetic, Toiletry & Perfumery Association і Асоціація «Парфумерія та Косметика України» 7 червня уклали Угоду про співпрацю

Підписання відбулося в межах Проекту сприяння експорту до Європейського Союзу за підтримки Торгово-промислової палати України та Good Governance Fund Уряду Великої Британії.

Українська косметика: проблеми виробництва

За словами голови правління Асоціації «Парфумерія та Косметика України» Вікторії Філатової, однією з найголовніших проблем для косметично-парфумерного бізнесу є низький рівень довіри споживачів до вітчизняної продукції.

Давній стереотип щодо неналежної якості української косметики не дає змагатися нашим виробникам з іноземними аналогами.

Надважливим для виробництва косметики є безпечність косметичної продукції та повна відповідальність виробника. Тобто споживання засновано на довірі. А в нас, у зв’язку з недостатнім технічним регулюванням, у будь-якого свідомого споживача не було довіри до нашої косметики, усі надавали перевагу більш перевіреним брендам, виготовленим у більш цивілізованих країнах. До української продукції ставилися трохи зневажливо, — зауважує Філатова

Ця галузь довгий час залишалася поза межами уваги держави, сконцентрованої на вже традиційних експортних продуктах:

Наша галузь ніколи не мала міністерства, яке б переймалося проблемами в цій сфері, вивчало їх і сприяло розвитку галузі. І ось тільки зараз, коли визначилося коло міністерств, з якими можна вести діалог, можна буде вести діалог, і далі можна намагатися окреслити низку проблем і почати їх вирішувати, — пояснює голова правління Асоціації «Парфумерія та Косметика України»

Чому вітчизняна косметична галузь — це перспективно

За даними Державної служби статистики, кількість українських виробників парфумерно-косметичної галузі порівняно з 2011 роком збільшилася на 75%. Однак і досі ця галузь не входить до кола пріоритетних в експортних стратегіях.

Представники галузі зазначають, що вона недооцінена, а потенціал косметично-парфумерної сфери нерозкритий. Причиною цього є технічне регулювання, що стримувало зростання галузі, її прогресу, і створювало технічні бар’єри для експорту вітчизняної продукції на світові ринки.

Проте тепер українське парфумерно-косметичне виробництво отримало шанси на розширення експорту —  Проект щодо сприяння експорту до Європейського Союзу ініціював укладання угоди між двома галузевими асоціаціями України і Британії.

Це гарний символ співпраці між Об’єднаним Королівством та Україною. Я хотів би подякувати Торгово-промисловій палаті України за те, що вона організовує і допомагає у проведенні цього заходу. Це зможе передати певні британські технології досвід в Україну в косметичній сфері для того, щоб забезпечити краще функціонування косметичної галузі тут, в Україні. Також це допоможе просувати товари на європейські ринки, — зауважив голова програми Good Governance Fund в Україні Бен Чаллес

Підписання цієї Угоди є хорошим стартом не лише для виходу української косметичної продукції на ринки ЄС, а й для поглиблення українсько-британських відносин. Як відзначив президент торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков, британські партнери допоможуть вітчизняним виробникам  швидше подолати шлях до успіху на міжнародних ринках.

Асоціація CTPA планує проводити спільні тренінги для британських та українських виробників у парфумерно-косметичній галузі:

Наступний конкретний крок у співпраці — допомогти українській асоціації в регулюванні косметичної сфери та у визначенні проблемних для ЄС напрямків. Оскільки очевидно, що українській асоціації буде складно консультувати своїх членів по всіх напрямках. Ми допоможемо якнайбільше і надамо інформацію, напрацьовану для Великобританії та країн Євросоюзу. У вересні наступного року ми проведемо майстер-клас із регулювання косметичної сфери за участю членів CTPA. Ми запрошуємо АПКУ взяти участь, тому що це буде дуже корисно при введенні ними регулювання, — Крис Флаур, генеральний директор Cosmetics, Toiletry and Perfumery Association

 

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *