Italian Wine Expo: про італійський виноробний бізнес

Виноградник під назвою Італія — під таким гаслом 7 липня пройшов Italian Wine Expo, під час якого понад 20 виноробів із різних регіонів Італії розповіли про секрети виробництва вина та обговорили з вітчизняними імпортерами алкогольної продукції, як вони співпрацюватимуть цього року

За 6 років на підтримку виноробного сектору Італії витратили €2,2 млрд

Досвід італійських компаній може бути дуже корисним для українських виробників. Сьогоднішня зустріч – це можливість знайти партнерів та підписати успішні контракти. Наша ціль – через Торгово-промислову палату об’єднати український та італійський бізнес у галузі виноробства – Марко Тозон, Почесний Консул України та представник ТПП України в Італії


Італія є лідером виробництва винної продукції у світі, виготовляючи понад 5 мільйонів літрів вина на рік. Це зумовлено сприятливими умовами для виноробного бізнесу в країні.

Політика Італії спрямована на те, щоб стимулювати розвиток виноробства, адже ця галузь є візитівкою країни. Це стосується підтримки малого і середнього виноробного бізнесу, – Марко Тозон

З 2009 по 2015 роки на підтримку виноробного сектору Італії було витрачено €2,2 млрд.

70% виробництва Італії складають виноробні заводи

В Італії існує 20 регіонів і в кожному з них підприємці виготовляють своє вино, яке відрізняється різновидом та унікальним підходом до виробництва.


У країні діють 523 виноробні зони, вина з яких складають 70% загального виробництва країни.

Італія відрізняється не тільки великим обсягом виробленого вина, але й різноманіттям його марок. Серед них переважають свіжі та ароматні напої, які здебільшого вживаються молодими. Італійці зацікавлені експортувати до України наступні види вин: ·

  • Vino da tavola (столові вина, доступні для повсякденного вживання)
  • Indicazione Geografica Tipica (місцеві вина з конкретної місцевості і певним характерним для неї способом виготовлення продукту)
  • Denominazione di Origine Controllata (більш контрольоване вино з встановленою місцевості)
  • Denominazione di Origine Controllata e Garantita (класичне італійське вино вищої якості з кількох конкретних регіонів)

Україна приваблює італійських виробників:

Наша продукція вже представлена на ринках 40 країн світу. Але ми прагнемо розширити географію свого експорту. Тому ми дуже зацікавлені у співпраці з українськими імпортерами вина і готові запропонувати вигідні умови для партнерства, — Массімо Фурлан, винороб з Італії

Якщо українська компанія сплатила податки на прибутки, отримані в Італії, вона не повинна пробити це в Україні

Марко Тозон переконаний, що перспективною є кооперація українських та італійських підприємств у галузі виноробства. Працюючи на ринку Італії, вітчизняні підприємці отримають низку переваг:

  • компанії, відкриті іноземцями мають ті ж права й обов’язки, що й місцеві компанії
  • можливість найняти будь-яку кількість як місцевих, так і іноземних працівників
  • не потрібно доводити користь своєї діяльності для економіки країни, на відміну від Франції (головне – вчасно платити податки)
  • громадяни України можуть зареєструвати свій бізнес в Італії до отримання посвідки на проживання
  • вихід на ринок ЄС

При наявності необхідних документів, компанію можна зареєструвати за один день. Низку формальностей можна виконати через інтернет. З вимогами до різних видів підприємницької діяльності можна ознайомитися на офіційному порталі торгово-промислової палати, – Марко Тозон

Порівняно з іншими країнами Європи, в Італії витрати на обслуговування підприємства значно нижчі. Місцеве законодавство не фіксує мінімальний річний оборот, так само немає вимог до кількості найнятих адміністраторів та інших працівників.

У країні діє такий принцип: успіх компанії – це особиста справа підприємця, тому переконувати державу в тому, яку користь приносить конкретний бізнес бюджету, не потрібно. В Італії досить серйозна система якості продукції, без тиску на бізнес,– Марко Тозон

Коли особа або компанія іноземного походження працює на території Італії і навпаки, може виникнути проблема подвійного оподаткування. Тобто обидві країни вимагатимуть сплату податку на прибутки. Щоб уникнути цього, Італія підписала двосторонні угоди для уникнення подвійного оподаткування з багатьма країнами, у тому числі і з Україною. Якщо українська компанія сплатила податки за прибутки, отримані в Італії, вона не повинна робити це в Україні.

Є й інші чинники, що роблять Італію привабливою країною для інвесторів з Україні. Зокрема, стабільна виробнича структура економічної системи та можливість інвестувати у виробництво і нерухомість Італії на вигідних умовах. У 2013 році урядом було затверджено план підвищення привабливості країни для іноземного бізнесу — Destination Italy.

Документ передбачає усунення бюрократичних і податкових бар’єрів, які заважають іноземним підприємцям створювати бізнес в Італії. Тож наразі Італія відкриває нові можливості та перспективи для тих компаній, які розширюють свою діяльність за кордоном, — Марко Тозон

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *