Як вийти на німецький ринок харчових продуктів
Українські експортери харчової промисловості зосереджується на споживчому ринку Німеччини. Втім для успішного його освоєння виробникам необхідно підвищувати якість до європейських стандартів. Про те, які вимоги у ФРН до української продукції та які товари харчової промисловості є найбільш затребуваними — говорили на Четвертому українсько-німецькому форумі харчових продуктів.
Захід пройшов за підтримки Посольства Федеративної Республіки Німеччини в Україні, Торгово-промислової палати України, Німецько-української промислової торговельної палати та проекту «Агроторгівля України».
Німеччина зацікавлена в українських виробниках та готова створювати спільні проекти. А залучення інноваційних технологій в агропромислове виробництво, забезпечення європейських стандартів якості та діалог між бізнесом обох країн допоможуть посилити співпрацю.
Німеччину та Україну поєднують довготривалі політичні стосунки. Й у сфері сільського господарства та продовольства наші країни дуже тісно та успішно співпрацюють уже протягом багатьох років. У межах повної і всеохопної зони вільної торгівлі між Європейським Союзом та Україною минулого року було започатковано новий проект — «Арбітрейд агроторгівля». Українське міністерство аграрної політики і продовольства та Федеральне міністерство продовольства та сільського господарства Німеччини вирішили започаткувати цей проект для надання підтримки українському сільському господарству та продовольчій промисловості, — Герман Інтеманн, аграрний аташе Посольства Федеративної Республіки Німеччини в Україні
За словами керівника проекту «Агроторгівля України» Андре Піллінга, 45% українського експорту до Німеччини становлять продукція агросектору та сектору виробництва продовольства. Однак цей показник може збільшитися, і для цього українським виробникам харчових продуктів необхідно ретельніше вивчати вподобання німецьких споживачів, удосконалювати стандарти якості та шукати бізнес-партнерів.
Налагодження прямого діалогу між українськими й німецькими виробниками – першорядне завдання для обох країн. Німеччина готова співпрацювати з українськими виробниками, а вони, своєю чергою, готові переорієнтовуватися на німецький ринок та вдосконалювати якість своєї продукції.
Для нас дуже важливо, що ми працюємо з нашими колегами з Німеччини у дуже практичній площині. І я хотів би всіх до цього закликати, щоб сьогодні ми говорили, передусім, про конкретні речі: як допомогти німецьким компаніям вийти на український ринок, а українським компаніям більш активно працювати на ринку Німеччини, — Геннадій Чижиков, президент Торгово-промислової палати України
Залишити відповідь