Чат-боти в держструктурах, IoT в бізнес-процесах, Big Data в маркетплейсах: про що розкажуть спікери AI Conference Kyiv

#анонс

14 листопада в столиці України відбудеться AI Conference Kyiv — захід, присвячений використанню штучного інтелекту в бізнесі.

Своїм досвідом поділяться 22 експерти. Серед них представники державного сектору, «Київстару», «Vodafone Україна» і «Укрпошти», ботобудівник «Укргазбанку», професор Університету Торонто й багато інших. Вони представлять доповіді в трьох блоках конференції: «Штучний інтелект», «Інтернет речей» і «Чат-боти».

Про що розкажуть топ-спікери AI Conference Kyiv — далі в статті.

Спікери блоку «Штучний інтелект»

Відкривати AI Conference Kyiv буде представник державного сектору. Проектний менеджер Офісу реформ Кабінету Міністрів України Ольга Самойлова розповість про глобальні тренди розвитку AI, потенційне безробіття, яке пов’язане з появою штучного інтелекту, а також про те, яку роль у розвитку AI-ринку відіграє держава.

Владислав Володін (Prom.ua): Big Data в роботі маркетплейса

Про досвід роботи з великими даними розповість представник Prom.ua — Владислав Володін. Спікер поділиться знаннями про те, як працювати з фродами, і розповість, як поведінка користувачів впливає на видачу товарів у лістинг.

Сергій Бориславський («Vodafone Україна»): як машинне навчання допомогло телеком-індустрії

Сергій Бориславський, керівник напряму Big Data в «Vodafone Україна», розповість про «внутрішню кухню» оператора зв’язку. Сергій пояснить, як телеком-оператор використовує машинне навчання в рутинній роботі, як покращує завдяки ньому нові проекти, і які AI-технології він пропонує зовнішнім клієнтам.

Спікери блоку «Інтернет речей»

Костянтин Андрусенко («Київстар»): чому представникам IoT вигідно працювати з телеком-операторами

Керівник напряму з розвитку IoT в «Київстар» Костянтин Андрусенко поділиться особистим досвідом роботи з ринком Інтернету речей в Україні. Костянтин розповість про вигоди створення IoT-продуктів із телеком-оператором, про перспективні галузі для впровадження Інтернету речей і про мережі Jasper і NB-IoT.

Сергій Даниленко (Middleware): що таке «цифрове ядро», і чому воно необхідне компаніям

Директор із маркетингу в Middleware Сергій Даниленко розповість, що таке «цифрове ядро», і як воно допоможе заощадити на обслуговуванні бізнес-процесів. Експерт поділиться досвідом у побудові хмарних експертних систем і розгляне конкретні IoT-кейси.

Спікери блоку «Чат-боти»

Христина Кармазіна («ПриватБанк»): приймання платежів через чат-боти, месенджери й додатки

Керівник e-commerce-проектів «ПриватБанку» Христина Кармазіна розповість про застосування чат-ботів у банківській сфері.

Експерт проведе доповідь спільно з розробником ПЗ із Центру електронного бізнесу «ПриватБанку» Олександром Антоненком. Вони покажуть, як налаштовувати платежі через чат-ботів на практиці.

Андрій Скоцик («Укрпошта»): навіщо державній компанії чат-бот?

Андрій Скоцик, начальник управління інтернет-маркетингу в ПАТ «Укрпошта», розгляне впровадження чат-ботів у роботу державної компанії.

Андрій розповість про те, як був створений чат-бот «Укрпошти», про його функції й можливості. Також він пояснить, навіщо чат-боту потрібен свій міні-блог на Facebook і як за рік залучити 120 000 користувачів без витрат на просування.

Павло Чишко («Укргазбанк») й Артур Слюсар (Softensy): чат-боти без тексту

Головний ботобудівник «Укргазбанку» Павло Чишко й генеральний директор Softensy Артур Слюсар розкажуть про те, як створити альтернативний спосіб замовлення товарів і послуг завдяки безтекстовому чат-боту.

Станом на 2018 рік Павло створив понад 200 чат-ботів, раніше займався розробкою чат-бота для «ПриватБанку». Серед робіт Артура — чат-боти для «Аляски», «Мегаспорту», ​​«Сушия», Eurovision Contest 2017 і багатьох інших.

Програма конференції та більш детальна інформація — на сайті заходу.

Встигніть зареєструватися, залишилися останні квитки в категорії «Базовий» і обмежена кількість місць в категорії VIP!

Поділіться корисною інформацією з друзями: