Як поскаржитися на сервіс “Укрзалізниці” онлайн?

Відтепер на головній сторінці офіційного сайту “Укрзалізниці” діє електронна форма звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією. Про це повідомляють на сайті підприємства. 

Раніше про такі явища можна було повідомити лише на гарячій лінії.

Заповнити електронну форму користувачі можуть досить легко: потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно  зреагувати на негативні випадки.

screenshot_1

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *