Електронне пенсійне посвідчення для переселенців діятиме три роки

З червня Пенсійний фонд розпочав прийом заяв на видачу електронних пенсійних посвідчень для переселенців. Нове посвідчення поєднує у собі банківську картку та пенсійне посвідчення з цифровим підписом. Про це заявила начальник відділу розвитку інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду Людмила Турецька, пише Gazeta.ua.
«Для оформлення посвідчення треба написати заяву до відділу пенсійного фонду за місцем проживання. До заяви додати паспорт, ідентифікаційний код та довідку переселенця», – зазначає Турецька.
У заяві необхідно вказати вид пенсії, групу та причину інвалідності, якщо така наявна, додати місце реєстрації за паспортом та місце фактичного проживання. Також переселенець може сам обрати банк, у якому він хоче отримувати пенсію.
Виготовлення картки є безкоштовним, а після проходження терміну у три роки за необхідності її оновлять також безоплатно.
Читайте також:
Порошенко розповів про «особливий статус» Донбасу

Автор: Checkpoint
Залишити відповідь