Бізнес у Китаї: нові можливості для українських підприємців

Чому ринок Китаю є привабливим для українського бізнесу? В чому українські та китайські компанії співпрацюють найбільше?

22 вересня під час візиту до Торгово-промислової палати України представники влади та бізнесу 40-мільйонної провінції Китаю Хейлунцзян розповіли, як розвиваються українсько-китайські торговельні відносини та які можливості для українських підприємців відкриває китайський ринок.

Перший заступник голови адміністрації міста Харбін Цинь Гоцин наголосив, що Китай приділяє особливу увагу співробітництву з Україною, адже потенціал цієї співпраці дуже великий. Зокрема, це стосується сфери машинобудування, сільського господарства та науки. Особливо Китай зацікавлений імпортувати з України мінеральні продукти, жири й олії, деревину та вироби з неї, механічне обладнання, машини та устаткування.

«Українсько-китайські бізнес-зв’язки кожного року зміцнюються. Хочу відмітити тісне співробітництво між торгово-промисловими палатами наших країн. Я переконаний, що така взаємодія сприяє налагодженню ділових зав’язків між підприємцями України та Китаю та допомагає збільшити товарообіг між нашими країнами», – додав Цинь Гоцин.

З тим, що Україна та Китай активно розширюють галузі співпраці, погоджується й перший секретар Посольства України в КНР Олександр Лапський. За його словами, в рамках налагодження міжрегіонального співробітництва України та Китаю протягом останніх трьох років було підписано ряд договорів. Зокрема, тісні торговельні зв’язки було встановлено з провінцією Хейлунцзян і Харківською областю.

«Це пілотний проект нашого Посольства. Ми запропонували обрати одну провінцію Китаю, яка має максимально схожу економічну та промислову структуру з декількома українськими регіонами, та сприяти співробітництву між ними. Наразі ми спостерігаємо збільшення товарообігу між цими регіонами та провінцією Хейлунцзян, тому сподіваємось, що цей пілотний проект буде успішним і цю практику можна буде повторити і з іншими українськими областями та китайськими провінціями»,  – зауважив Олександр Лапський.

Своєю чергою, директор Департаменту міжнародних економічних зв’язків Торгово-промислової палати України Геннадій Болдир наголосив, що Китай завжди був одним із найважливіших стратегічних партнерів України та пояснив, чому китайський ринок є привабливим для українських підприємців:

«Цей ринок відкриває великі можливості для українського виробника, адже у 2015 році спостерігалось зростання українського експорту до КНР. Наприклад, обсяги експорту продукції рослинного походження зросли у 3,5 разів, зокрема за рахунок збільшення поставок зернових. До того ж, якщо ємність ринку європейського – 500 млн, то направлення ринку азіатського – це більша половина земної кулі, що підкреслює – цей ринок є дуже перспективним для українських експортерів. Нові можливості для підприємців відкриваються також в рамках пілотного проекту співробітництва між окремими провінціями Китаю та конкретними регіонами України. Ми будемо продовжувати нашу роботу і надалі будемо допомагати бізнесу розвивати співпрацю з КНР»,  – підсумував Геннадій Болдир.

Схожі теми:

Грузія шукає імпортерів цитрусових в Україні

Українське в тренді: німці вивчають нашу країну в межах проекту Ukraine Calling

Україна-Литва: названо найперспективніші галузі для співробітництва

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *