Стартувала програма кредитування на купівлю білоруської сільгосптехніки

#міжнародна співпраця

Уперше за останні 7 років у Києві стартувала масштабна виставка білоруських виробників Made in Belarus

Із чим приїхали білоруські компанії

Понад 50 білоруських брендів представили свою найкращу продукцію, а члени бізнес-делегації з Республіки Білорусь розповіли про ефективну програму кредитування для українського бізнесу. «Розумні трактори», швидкісні ліфти, спортивні автомобілі, а також сучасні добрива, текстиль та екологічні продукти – цим та іншим дивували гостей виставки білоруські виробники.

Втім найбільше на виставці було представлене саме сільськогосподарське обладнання й машини, адже наші сусіди зацікавлені у збільшенні поставок своєї техніки на український ринок.

Так, ВАТ «БелАЗ» представив свої кар’єрні самоскиди різної вантажопідйомності. За словами представників компанії, сьогодні в Україні вже успішно працюють понад дві тисячі таких машин, а це – понад 90 % парку кар’єрних самоскидів країни. 

ВАТ «БАТЕ» запропонувало українському ринку стартери й генератори для двигунів автомобілів, автобусів, сільськогосподарської техніки, а також техніки спецпризначення. Нині це підприємство – один із провідних постачальників автокомпонентів для автомобілебудівних заводів по всьому світі.

Свою техніку на виставці презентувало й підприємство зі світовим ім’ям – ВАТ «МАЗ».

Український ринок дуже цікавий для нас. За обсягами поставок сьогодні він займає друге місце. Ми відкриті до співпраці з українськими підприємствами, адже нам є що їм запропонувати. Ми привезли на виставку 14 одиниць техніки, а також спортивну машину, яка виступає на «Дакарі». На останньому змаганні вона посіла друге місце», – Геннадій Скітов, комерційний директор ВАТ «МАЗ»

Команда пілотів автомобіля МАЗу посіла друге місце на останньому раллі-марафоні «Дакар»

Відвідувачі Made in Belarus зацікавилися різноманіттям пряжі та виробів з трикотажу ВАТ «Пинское промышленно-торговое объединение «Полесье». Зокрема, підприємство презентувало чоловічі й жіночі моделі одягу, виконані з пряжі зі вмістом льону, а також дитячий одяг, текстиль, товари для малюків.

А ВАТ «Щучинский маслосырзавод» пригощав молочною продукцією: сичужними твердими й напівтвердими сирами, чедаризованими сирами та вершковим маслом. За словами представників підприємства, на сьогодні його потужність дозволяє переробляти до 500 тонн молока й випускати понад 40 видів продукції на добу.

Як розвивається українсько-білоруське співробітництво

Ринок Білорусі є цікавим та перспективним для українського бізнесу. Тільки у 2017 році двосторонній товарообіг між нашими країнами перевищив 4 млрд $. А у взаємній торгівлі беруть участь понад п’ять тисяч білоруських й українських компаній.

Загальна частка білоруських товарів на українському ринку становить до 7–8 %. Передусім, це нафтопродукти, добрива, виробнича техніка, транспорт, а також продукти харчування.

Під час свого виступу Надзвичайний і повноважний посол України в Республіці Білорусь Ігор Кизим наголосив, що за останні роки товарообіг між країнами значно збільшився і демонструє позитивну динаміку.

За його словами, у 2018 році Україна планує ще більше поглибити співпрацю з Республікою Білорусь у галузі машинобудування, медицини, легкої промисловості й, зокрема переробки льону. Планується, що це відбуватиметься шляхом створення спільних підприємств та їхнього виходу на ринки третіх країн.

Унікальне кредитування для українського бізнесу

Водночас Ігор Кизим наголосив, що сьогодні Білорусь розглядає український ринок як один із найперспективніших для своїх виробників. А для того, щоб зацікавити українців купувати саме білоруську техніку, країна запровадила для вітчизняного бізнесу зручну програму кредитування.

Програмою експортного пільгового кредитування передбачено компенсацію відсотків за кредитами на купівлю білоруської техніки та устаткування. Кредити видаються терміном на 5 років українськими банками, які є партнерами програми.

Ми впевнені, що кредити за зниженою ставкою допоможуть українським фермерам купувати сучасну сільгосптехніку за прийнятними цінами та розвивати власний бізнес – наголосив посол

Він також додав, що мета виставки – нагадати українцям про білоруські товари й запросити українських виробників до співпраці:

Ми знаємо про процеси децентралізації, які відбуваються в Україні, про те, що фінансові ресурси зосереджені в регіонах. Представники регіонів часто звертаються до посольства з проханням зістикувати їх із білоруськими заводами, з виробниками. Тому ми вирішили піти від зворотного – привезли сюди все, що змогли, щоб представники регіонів приїхали та обрали те, що їм до вподоби

А на питання, чи є Україна та Білорусь сьогодні конкурентами на ринку, Ігор Кизим відповів наступне:

Навіть якщо це так, то це дуже добре. Адже конкуренція дає можливість людям обирати, зокрема купувати простим громадянам дешевші продукти. Конкуренція – це покращення якості та зменшення ціни

Нагадуємо, що виставка Made in Belarus триватиме до 14 квітня.

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *