Фінанси та Кредит приховує, куди зникають гроші клієнтів
І знову керівництво банку “Фінанси та Кредит” дивує своєю відпискою на численні скарги ошуканих клієнтів. Банкіри навіть перевершили держпосадовців своїми феєричними відповідями
Наголосимо, що це перший (!) лист-відповідь “Фінансів та Кредиту” за 2 місяці численних скарг від постраждалого клієнта.
Нещодавно київська преса звернула увагу загалу на привласнення коштів своїх клієнтів банком “Фінанси та Кредит” (відомого в народі як “ФіК”). Наприкінці 2014 року з рахунку столичного ТОВ необхідна для переказу сума коштів була списана та зникла безслідно. Апетити фінустанови мали неабиякий масштаб, тож за місяць ФіК списав з рахунку підприємства більше, ніж 2 млн грн на закупівлю валюти. Гроші зникли, а валюту так і не видали. Мабудь, знаходячись на межі банкрутства, банкіри вирішили “наїстися” за рахунок вкладників.
У відповідь на скаргу товариства, адресовану на ім`я голови банку “Фінанси та Кредит”, останні пишуть дивовижні нісенітниці. Не в останню чергу, у листі банкіри посилаються на Нацбанк, котрий, як відомо, ігнорує самочинство ФіКу, покриває махінації з рахунками клієнтів та, взагалі, наразі має, певне, більші клопоти.
Найдивовижніша фраза керівництва ФіКу у відповідь на питання куди зникли майже 3 млн грн з рахунку клієнта та коли їх повернуть: “…пропонуємо Вам у будь-який зручний для Вас час, у робочі години Банку, звертатися до Вашого персонального Клієнт-менеджера”.
Залишити відповідь