Як заповнити книгу обліку доходів та витрат

Книга доходів і витрат може бути в письмовому вигляді, так і в електронній формі, а зберігати її треба протягом трьох років
Книга має 2 розділи:
1 – Доходи. У цьому розділі записується сума доходу, яку отримав підприємець за день
2 – Витрати. Тут повинні бути відомості про ті витрати, які поніс підприємець для отримання доходів
Для внесення відомостей до 1 розділу необхідно заповнити таку таблицю:
- 1 колонка — тут вказується дата того дня, коли отримано дохід. Формат: число/місяць/рік
- 2 колонка — отримана грошова сума за продані товари, виконані роботи/послуги протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі. Тут необхідно окремо вказати відомості по готівкових та безготівкових операціях, а також розмежувати дохід отриманий в матеріальній та нематеріальній формах
- 3 колонка — вказується сума повернутих коштів за продані товари, виконані роботи/послуги, та/або авансові платежі, якщо вони були
- 4 колонка — вказується скоригована сума доходу з урахуванням колонки 3
- 5 колонка — зазначається вартість безкоштовно отриманих товарів/робіт/послуг, згідно договору дарування тощо. Однак, ціна на безоплатно отримані товари повинна бути не нижче ринкової
- 6 колонка — сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності (розмір боргу, який не було повернуто більше трьох років)
- 7 колонка — загальний дохід: сума коштів, які зазначені у 4,5, 6, колонках
- 8 та 9 колонка – інформація щодо неосновного виду діяльності та доходу від нього (те, що не внесено у свідоцтво платника ЄП)
Щоб внести дані до 2 розділу, треба заповнити таблицю:
- 1 колонка — дата запису (аналогічно запису в 1 розділі);
- 2 і 3 колонки — дані про витрати, пов’язані з придбанням товарів/робіт/послуг. Тут вказується чиста сума без урахування податків;
- 4 колонка — сума оплати праці найманих робітників. Сума вказується з копійками, які округлюються до сотих
- 5 колонка — сума єдиного внеску на обов’язкове держстрахування;
- 6 колонка — інші витрати, які несе підприємець для ведення господарської діяльності (оплата звязку, Інтернет-послуг, комунальні платежі). Кожні витрати повинні бути задокументовані
- 7 колонка — загальна сума витрат на господарську діяльність (сума 3-6 колонок)
Залишити відповідь