Як заповнити книгу обліку доходів та витрат

Книга доходів і витрат може бути в письмовому вигляді, так і в електронній формі, а зберігати її треба протягом трьох років

Книга має 2 розділи:

1 – Доходи. У цьому розділі записується сума доходу, яку отримав підприємець за день

2 – Витрати. Тут повинні бути відомості  про ті витрати, які поніс підприємець для отримання доходів

Для внесення відомостей до 1 розділу необхідно заповнити таку таблицю:

7878

  • 1 колонка — тут вказується дата того дня, коли отримано дохід. Формат: число/місяць/рік
  • 2 колонка — отримана грошова сума за продані товари, виконані роботи/послуги протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі. Тут необхідно окремо вказати  відомості по готівкових та безготівкових операціях, а також розмежувати дохід отриманий в матеріальній та нематеріальній формах
  • 3 колонка — вказується сума повернутих коштів за продані товари, виконані роботи/послуги, та/або авансові платежі, якщо вони були
  • 4 колонка — вказується скоригована сума доходу з урахуванням колонки 3
  • 5 колонка — зазначається вартість безкоштовно отриманих товарів/робіт/послуг, згідно договору дарування тощо. Однак, ціна на безоплатно отримані товари повинна бути не нижче ринкової
  • 6 колонка — сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності (розмір боргу, який не було повернуто більше трьох років)
  • 7 колонка — загальний дохід: сума коштів, які зазначені у 4,5, 6, колонках
  • 8 та 9 колонка – інформація щодо неосновного виду діяльності та доходу від нього (те, що не внесено у свідоцтво платника ЄП)

Щоб внести дані до 2 розділу, треба заповнити таблицю:

ggg

  • 1 колонка — дата запису (аналогічно запису в 1 розділі);
  • 2 і 3 колонки — дані про витрати, пов’язані з придбанням товарів/робіт/послуг. Тут вказується чиста сума без урахування податків;
  • 4 колонка — сума оплати праці найманих робітників. Сума вказується з копійками, які округлюються до сотих
  • 5 колонка — сума єдиного внеску на обов’язкове держстрахування;
  • 6 колонка — інші витрати, які несе підприємець для ведення господарської діяльності (оплата звязку, Інтернет-послуг, комунальні платежі). Кожні витрати повинні бути задокументовані
  • 7 колонка — загальна сума витрат на господарську діяльність (сума 3-6 колонок)

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *