10 ознак гарного менеджера

#чек-ліст

Чи дійсно ви гарний управлінець? Зібрали у нашому чек-лісті найважливіші ознаки хорошого керівника і пропонуємо вам перевірити себе прямо зараз.

  1. Ви спокійні та впевнені у собі

Керівник, який в паніці бігає або кричить на підлеглих, явно не заслуговує на звання найкращого. Це не означає, що управлінець завжди повинен бути позитивним, навіть коли ситуація до цього не спонукає. Спокійна та адекватна реакція на події – ось золота середина, якої варто дотримуватися. Адже на вас орієнтується колектив, і зайва знервованість зовсім не піде на користь. А звичка розмовляти з підлеглими на підвищених тонах взагалі може призвести до конфліктів замість продуктивної роботи.

  1. Ви вмієте ставити задачі

Вміння правильно ставити задачі – чи не основна запорука вдалого менеджменту. Команда повинна не лише зрозуміти вас, але й знати, як втілити задумане. Гарний керівник завжди знає, як побудовані усі процеси в його команді, хто за що відповідає і хто що робить. Якщо потрібно, керівник може не просто розповісти, як слід працювати, а й показати це на власному прикладі.

  1. Не контролюєте 24/7

У гарного менеджера всі процеси працюють чітко, і йому немає потреби щоразу перевіряти, хто що і як саме робить. Достатньо бачити загальний результат. Талант делегувати повноваження – запорука не лише успішного управління, але й вашого особистого росту як керівника. Адже загрузнувши в операційних задачах, ви не матимете можливості думати над розвитком справи, а це не йтиме на користь ні бізнесу, ні вам особисто.

  1. Ви вмієте бути непохитним та справедливим

Існують ситуації, коли треба проявити не жорстокість, але жорсткість. Справедливе покарання є такою ж невід’ємною частиною управління, як і мотивація. Якщо ви не можете продемонструвати у колективі обов’язковість слідування правилам для всіх, кожен рано чи пізно буде намагатися їх порушити. І ваша м’якість ризикує призвести до втрати контролю.

  1. Ви гуртуєте колектив

Ваші підлеглі – команда, навіть якщо працюють віддалено. Коли ви збираєтеся разом, кожен відчуває себе на своєму місці, розкуто і вільно спілкуючись. А ядром колективу є ви, адже ви знаєте, куди, для чого і як ведете своїх підлеглих. Ви завжди в курсі внутрішніх конфліктів, якщо вони виникають, і ефективно їх вирішуєте.

  1. Ви застосовуєте різні підходи до кожного

Ви з готовністю обговорюєте проблеми, навіть особисті, з якими до вас приходять підлеглі, і знаєте, чим живуть ваші співробітники, окрім роботи. Вам добре відомо, що труднощі, з якими людина зіштовхується у житті, мають значний вплив на якість її роботи, тож формуєте різні підходи щодо мотивації та заохочення співробітників в залежності від ситуації, а не гребете всіх під одну гребінку.

  1. Особисто відповідаєте за помилки своєї команди

Якщо задача не виконана, це означає, що або ви неправильно її поставили, або підібрали не ту людину для її виконання. Звинувачувати у провалах підлеглих значить розписуватися у своїй управлінській недієздатності. Іноді менеджеру дійсно доводиться керувати колективом, в якому він не має права звільняти людей. Але звичка перекладати всю провину на підлеглих точно не просуватиме вас як управлінця.

  1. Визнаєте та пишаєтеся успіхами своєї команди

Скупість на похвалу та емоції не піде на користь мотивації вашої команди. Виказуючи та розділяючи радість від досягнення спільних цілей, ви підкреслюєте важливість місії вашої команди, робите вагомий внесок у самооцінку кожного її учасника. Співробітники, яких заслужено хвалять, працюють набагато ефективніше, стверджують численні дослідження.

  1. Даєте підлеглим свободу та можливість росту

Набагато важливіше результат, аніж те, як саме він буде досягнутий. То чому ж не спробувати дати вашим співробітникам самим визначити, яким шляхом краще піти? Відчуття, коли ти сам вирішуєш важливі питання, мотивує, наповнює відповідальністю, сприяє особистісному росту. Так, гарний менеджер піклується не лише про своє зростання, але й про те, щоб зростав кожен учасник команди.

  1. Відкриті до змін

Іноді ми знаходимо дієву схему управління і успішно працюємо у ній роками. А іноді зміни доводиться впроваджувати ледь не щомісяця. Очевидно, що виграє той, хто не закривається від змін за знайомими процесами, а відкритий до усього нового. Аналізуйте, застосовуйте і навчайте цьому свою команду. Тільки так ви залишатиметеся на висоті, йтимете вперед і вестимете за собою оточуючих.

Читайте також: Мовчання – гроші

Автор: Checkpoint

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *