Просування сайтів: цілі, засоби й інструменти експертів PROMOTED

#seo

Втілення в реальність ідеї створення сайту — це прекрасно! Ось тільки, після реалізації задуманого, необхідно розповісти всьому інтернет-співтовариству про існування нового і багатообіцяючого ресурсу, щоб збільшити кількість клієнтів, підвищити продажі і рівень впізнаваності бренду. Як це зробити?

Фахівці використовують спеціальні інструменти для оптимізації і просування, що дозволяють залучити на сайт користувачів і перемістити його на перші сторінки видачі пошукових систем по конкретних запитах. Навіть якщо ресурс зроблений на найвищому рівні, без просування його ефективність буде слабкою, адже для розвитку потрібні відвідувачі, які явно не будуть шукати цікаву для сторінку в «нетрях» пошукової видачі.

Основні процеси, що виконуються фахівцями

SEO-майстри проводять безліч операцій, серед яких особлива увага приділяється:

  • аналізу видимості інтернет-ресурсу по високо- і низькочастотних запитах;
  • вивченню конкурентів (для визначення потреб і, якщо завгодно, «смаків» сучасної цільової аудиторії);
  • дослідженню посилального профілю сайтів-лідерів;
  • складанню семантичного ядра, збірці оптимальних і виділенню найефективніших запитів в потрібній ніші;
  • збільшенню тривалості перебування гостя на сторінці;
  • проведенню системної та звичайної аналітики;
  • формуванню тригерних розсилок персоналізованого плану;
  • створенню якісного контенту, текстової перелинковки, т. ін.

Які ще інструменти дозволять вивести сайт на перші сторінки пошукових запитів?

Контекстна реклама відіграє в комплексному просуванні далеко не останню роль. Майстри створюють спеціальні рекламні кампанії, використовують ключові слова з підготовленого раніше семантичного ядра, поповнюють список мінус-словами, оптимізують просування і вивчають конверсію. Великі компанії можуть запропонувати спеціально розроблені інструменти, адаптуються під індивідуальні вимоги кожного бізнесу, але, при цьому, необхідно розуміти, що для отримання ефекту потрібен час і терпіння. Кількість клієнтів не збільшиться в кілька разів на другий день після запуску рекламної кампанії.

Також ефективним є і SMM — створення відповідних сторінок в соцмережах і активне їх ведення (викладання нових постів, написання коректних описів, хештегів (Instagram і Facebook), вибір локацій також сприятиме підвищенню рівня зацікавленості в самому бізнесі, з вигідними пропозиціями і корисною інформацією.

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *