Як вибрати ідеальний майданчик для івенту: лайфхаки від експертів сервісу Renty

#інтерв'ю

RENTY.UA – перший в Україні сервіс із оренди лофтів і креативних просторів, який розробив для користувачів електронний каталог локацій для проведення заходу будь-якого формату.

Ми поспілкувалися з менеджером проекту Катериною Андрєєвою про те, у чому особливість цього сервісу, які локації сьогодні найбільш популярні і як вибрати ідеальну площадку для івенту. 

Checkpoint: Розкажіть, в чому унікальність проекту Renty? І в чому його перевага?

Катерина Андрєєва: У великому місті складно не загубитися в кількості пропозицій, коли шукаєш приміщення під івент. Особливо задача ускладнюється, якщо є чіткі вимоги, але при цьому обмеження по бюджету. RENTY.UA дозволяє порівняти умови і цінову політику локацій і підібрати кращий варіант. При цьому використання каталогу абсолютно безкоштовне, немає ніяких прихованих комісій або відсотка від угоди для користувачів. Клієнт отримує повну інформацію про майданчик, фотографії та контакти власника. Відсутність “других рук” допомагає не тільки скоротити етапи пошуків, але й мінімізувати зіткнення з недобросовісним орендодавцем. 

Checkpoint: Простори якого формату представлені у вашому каталозі?

Катерина Андрєєва: Ставка зроблена на лофти, адже сьогодні люди прагнуть вирватися з буденності, спрямовуючи погляди на нетривіальні локації, де є можливість розвернутися творчості. Але барам і ресторанам тут також знайшлося місце. Акцентуючи увагу на тому, що будь-який простір можна використовувати не за прямим призначенням, наприклад, у денний час зал в бар з легкістю перетворюється в лекторій, каталог не перестає поповнюватися оригінальними закладами.

Сервіс передбачає пошук просторів як для робочих цілей, так і для відпочинку. Ви можете орендувати, наприклад, стильний зал коворкінгу, надавши собі і своїй команді місце для брифінгу поза офісом. Такі сесії допомагають знайти правильні рішення, налаштуватися на трудову хвилю. Для ділових заходів відмінно підійдуть сучасні конференц-зали в бізнес-центрах, майстер-класам буде комфортно в антикафе, а вечірки по достоїнству оцінять атмосферу лофтів. Початківці фотографи можуть зняти собі фотостудію або арт-простір з усім необхідним антуражем. 

Checkpoint: Під які івенти найчастіше орендують локації?

Катерина Андрєєва: Все залежить від сезону, але незмінними лідерами залишаються святкові заходи. Зараз період новорічних корпоративів, а значить і попит на локації під вечірки збільшився в два рази. В кінці весни, наприклад, починається весільний ажіотаж. Банкетні зали, заміські простори можуть розраховувати на значний приріст. Ділові події: конференції, тренінги та семінари мають постійну динаміку запитів круглий рік. Виняток становить літній період, коли робочі будні поступаються відпочинку.

Checkpoint: Які локації найбільш популярні?

Катерина Андрєєва: Пальма першості незмінно належить лофту. Це пов’язано з неординарністю стилю, адже його “фішка” – унікальні дизайнерські рішення, що поєднали в собі урбаністичне минуле і сучасні зручності. Клієнтам подобається ненав’язливість і простота. У світі, перенасиченому фальшею, лофт – ковток свіжого повітря. Одного разу провівши захід в затишній лофтовой атмосфері, повернутися до сірості не захочеться. 

Checkpoint: Кількість підприємців, які користуються вашим сервісом, з кожним днем збільшується. Скажіть, чого хоче сучасний замовник? 

Катерина Андрєєва: Організовуючи незабутній івент, клієнт розраховує знайти не просто черговий зал, а ефектний майданчик з можливістю організувати щось особливе. Вимоги до місця проведення зростають. Раніше було досить затишної обстановки, необхідних меблів, по мінімуму техніки. Зараз же без розширеного спектру послуг не обійтися. Якщо стоїть мета залучити якомога більше гостей, необхідно подбати про універсальність приміщення. Можливості локації не повинні обмежуватися в проведенні заходу одного формату. Якщо клієнт побачить готовність локації зустріти його з будь-яким задумом, вважайте, що бізнес успішний! 

Checkpoint: Чи можна орендувати локацію наосліп? І як замовнику в такому випадку не помилитися і убезпечити себе?

Катерина Андрєєва: Не схибити у виборі складно, коли немає можливості особисто переконатися в якості приміщення. Навіть найпопулярніша локація може “дати маху”, якщо заздалегідь не перевірити нюанси. У пошуку необхідного ми звертаємося відразу до мережі. Покупки в Інтернеті стали простими і буденними діями, які не викликають побоювання. Так само, як і бронювання готелю через Booking або замовлення таксі через Uber, оренда приміщення онлайн – безпечна послуга. Безумовно, є певний відсоток ризику, коли інформація “прикрашена”, а фотографії відфотошоплені. Тоді на допомогу приходять відгуки. На RENTY передбачений розділ, де користувач може поділитися своїми враженнями про зал. Це не 100% гарантія, але інформація корисна і потрібна для клієнта. 

Checkpoint: Наостанок опишіть декількома фразами, яка головна мета проекту Renty? 

Катерина Андрєєва: Завдання орендодавця – вигідно продати локацію, мета замовника – отримати ідеальне приміщення. Команда RENTY працює над тим, щоб задовольнити потреби обох сторін:)

Поділіться корисною інформацією з друзями: