6 фраз, які зіпсують вашу репутацію на роботі

#мотивація

Хочете мати бездоганну репутацію на роботі? Тоді уникайте цих 6 фраз під час розмов з колегами та керівництвом

«Але ж на попередній роботі мене вчили робити інакше»

Обережно, ця мимовільна фраза може стати для вас фатальною. Не забувайте, що світ змінюється настільки швидко, що цінним є той працівник, який може адаптуватися до змін та приймати креативні рішення. Після цієї фрази керівник може подумати, що ви не спроможні змінюватися, аби рухатися далі. Триматися за такого працівника він точно не буде.

«О, ви чули новину про Світлану/Олену/Дмитра?»

Усі люди люблять пліткувати, дізнаватися особисту інформацію, обговорювати з друзями інших людей. Однак плітки на робочому місці можуть закінчитися доганою, звільненням або вкрай зіпсованими стосунками з колегами.

Тож, якщо ви цінуєте свою роботу, залиште всі теми робочих пліток для розмови з другом, що працює в іншій компанії. А якщо виник конфлікт із колегою, не поспішайте перемивати йому кістки на офісній кухні з іншими співробітниками. Спробуйте з’ясувати стосунки особисто або ж через фахівців з персоналу.

«Цього немає в моїй посадовій інструкції»

Сказавши це, ви демонструєте, що готові виконувати лише найменші вимоги і без особливого ентузіазму. Швидше за все керівник подумає, що інтереси компанії вас не цікавлять і не довірить вам виконання стратегічно важливих завдань. Сьогодні компанії обирають людей, які виходять за межі, мислять нестандартно і працюють не 8 годин на добу, а на результат. Тому працівники, які обмежуються виконанням лише стандартних обов’язків та не живуть цілями компанії, як правило, надовго в ній не затримуються.

 «Можливо, я нічого в цьому не розумію, але…»

Якщо ви і справді нічого в цьому не розумієте, то тримайте свою думку при собі. Саме так подумають ваші колеги, коли почують від вас цю фразу. Зрозумійте, навіть якщо ви маєте блискучу ідею чи пропозицію, після такої невпевненої презентації її ніхто не сприйматиме серйозно. Адже все очевидно: якщо ви не вірите в свій успіх, то чому інші мають в нього повірити?

«Це не моя провина»

Якщо ви були залучені до певної справи і щось пішло не так, майте сміливість сказати про це та взяти на себе відповідальність. Ховати голову в пісок чи «переводити стрілки –  погана ідея, якщо ви прагнете здобути провагу та довіру цього колективу. Спробуйте конструктивно та максимально об’єктивно прояснити ситуацію, дотримуючись фактів. Не бійтеся, що відношення до вас зіпсується. Люди, яким вистачає сили визнавати свої помилки, є сильними особистостями і цінуються скрізь.

«Ненавиджу цю роботу»

Скарги на свою роботу/колег/клієнтів – це найостанніша річ, яку хоче чути від вас керівництво. У підсумку ваш керівник не витримає і захоче позбутися працівника, який постійно скаржиться та псує робочу атмосферу в колективі. І це цілком зрозуміло.

Якщо у вас виникають негативні думки, спробуйте спочатку розібратися з ними самостійно. Можливо, це проблеми в особистому житті впливають на те, що ви поводите себе агресивно на роботі. І вирішивши їх, ви зрозумієте, що насправді все добре і підстав для негативних думок на роботі у вас зовсім немає.

Фраза про те, що слово не горобець, вже давно перейшла до розряду аксіом. Саме тому важливо навчитися контролювати свою мову, щоб у майбутньому уникнути непередбачених ускладнень і не втратити свою репутацію.

Поділіться корисною інформацією з друзями: