Як відмовитися від додаткових банківських послуг?

#банки

Національний банк України надав роз’яснення, що закон про банки та банківську діяльність забороняє банкам нав’язувати клієнтам додаткові послуги

Пропонувати свої послуги, нехай навіть наполегливо, — це не порушення прав споживачів. Проте банкам непотрібно видавати бажане за дійсне. Якщо банк стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, — він вводить вас у оману та нав’язує послугу, — повідомляє регулятор на офіційному сайті.

Регулятор наводить приклади нав’язування банками послуг:

  • банк видає кредитну картку разом із зарплатною;
  • банк включає обов’язкову страховку певної страхової компанії до пакета послуг під час отримання кредиту, навіть, якщо клієнт бажає застрахуватися в іншій компанії;
  • банк продає страховку від нещасних випадків під час обміну валюти;
  • банк самовільно підключив послугу sms-інформування та стягує за це комісію.

У НБУ зазначають, що клієнт має повне право відмовитися від додаткової послуги та навіть подати скаргу до Нацбанку.

Читайте також: Що робити боржнику у випадку скасування рішення, яке фактично було виконано?

Автор:

Поділіться корисною інформацією з друзями:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *