#добірка

Як ефективно вести переговори: 5 креативних курсів

Ми підготували добірку найбільш цікавих, на нашу думку, курсів за діловим переговорам, які відрізняються від багатьох інших і допомогли стати успішніше багатьом

Alpha Club – тренерська група Дмитра Вольфа

Ті, хто хоч раз проходив тут навчання, зазначають, що Alpha Club відрізняється від інших освітніх майданчиків висококласними фахівцями, насиченими навчальними програмами і при цьому індивідуальним підходом буквально до кожного учня.

Всі навчальні програми Alpha Club розраховані на ефективний та швидкий розвиток особистісних і ділових якостей. Серед найпопулярніших тренінгів – ораторське мистецтво, комунікація та персональний бренд.

Особливість центру в тому, що більшість тренінгів особисто проводить його засновник – відомий в Україні та поза її межами тренер особистісного зростання, психолінгвіст і соціальний технолог Дмитро Вольф. Ставши першим у нашій країні, хто навчає комунікативістиці, він розробив власний підхід до навчання самоорганізації, ораторським навичкам та діловим переговорам.

В Alpha Club вже прокачали свої навички понад 15 тисяч співробітників найбільших українських та зарубіжних компаній, таких як Philips, Scania, «Інтер» і Rabota.ua. Окрему увагу Alpha Club приділяє своїм корпоративним клієнтам. Тому бізнес-тренери цієї платформи завжди адаптують матеріал під потреби замовників, враховуючи специфіку їхньої діяльності.

Головною особливістю своїх тренінгів в Alpha Club називають те, що учні отримують саме практичні знання, а не стають пасивними слухачами лекцій. У всіх програмах предмет комунікації, чи то переговори або публічний виступ, розглядають з усіх значущих сторін: психологічної, лінгвістичної та соціальної.

Що цікавого пропонують в Alpha Club:

  • заняття в міні-групах
  • персональний підхід
  • посттренингову підтримку
  • доступність інформації та неформальну атмосферу
  • ідеальне співвідношення — 80% практики і 20% теорії

А ще всі програми адаптовані до будь-якої аудиторії та не потребують спеціальної підготовки.

Pro Business Center

Однією з головних особливостей цього тренінгового центру його учні називають те, що він дозволяє поєднувати насичений робочий графік і навчання, адже багато занять проходить у вечірній час.

Крім цього, слухачі курсів зазначають про високий професіоналізм тренерів, які мають багатий досвід у сфері ведення переговорів, а також ефективність наданих ними технік.

Серед клієнтів центру такі відомі компанії, як Forbes, Nemiroff, Coca-Cola, Roshen, «Нафтогаз», «Київстар» та інші не менш відомі бренди.

В самому центрі запевняють, що знають усе про те, як вести складні переговори. Зокрема, протягом курсу слухачі освоюють:

  • фактори успіху в переговорному процесі
  • роль особистості в переговорах
  • методики діагностики учасників переговорів
  • вибір переговорної стратегії
  • ключові компетенції в переговорах

За словами команди Pro Business Center, переваги їхнього практичного покрокового курсу такі:

  • підвищення результатів у складних переговорах
  • визначення мотиваторів та демотиваторів успіху в переговорах
  • вивчення технології прогнозування поведінки
  • вивчення тактики жорсткої аргументації опонента при продажу
  • контроль щирості та діагностика прихованих мотивів

Навчальний центр допомагає своїм учням із працевлаштуванням. До компанії звертаються HR київських підприємств, і вона рекомендує їм своїх кращих випускників.

По закінченню курсів слухачі отримують сертифікат парламентера.

Тренінг-центр «Спікер»

Це один із перших центрів ораторської й переговорної майстерності в Україні, який за 17 років своєї діяльності став одним із найбільш упізнаваних освітніх майданчиків для представників бізнесу. Ті, хто тут навчався, кажуть, що отримані знання допомогли їм не тільки удосконалити навички ведення переговорів, а часто й зовсім навчитися цьому з нуля.

У самому тренінговому центрі запевняють, що практичні прийоми, переговорні тактики та стратегії, які надаються на тренінгах, дозволяють вести будь-які переговори.

Серед клієнтів «Спікера» такі відомі компанії, як Luxoft, Oriflame, «Сільпо», «Хіпп-Україна», «Київстар», «Київенерго», «Райффайзен Банк Аваль», «Бурда Україна» та багато інших.

А серед найбільш популярних курсів центру – super-презентація, результативні переговори й ефективна ділова комунікація.

Тут навчають як налагодити якісне спілкування з клієнтами і партнерами, керувати конфліктами в колективі, діловому листуванні та допомагають розвивати навички лідера.

Своєю головною особливістю у «Спікер» називають унікальність концепції навчання. Ряд тренінгів веде ціла команда досвідчених тренерів (від 2 до 5), що робить програму навчання насиченою, цікавою та результативною.

А для управлінців і керівників бізнесу, які за браком часу не можуть відвідувати відкриті тренінги або прагнуть більш індивідуального підходу, тут пропонують VIP-тренінги.

Навчальний центр «Данко»

Своєю головною особливістю тут називають те, що всі навчальні програми спрямовані на отримання практичних навичок та вмінь. А теорія виступає тільки як основа для ефективного застосування отриманих знань.

За 22 роки своєї діяльності цей тренінговий центр випустив понад 10000 фахівців. Серед постійних клієнтів центру – такі відомі компанії, як Danone, Puma, ТРЦ «Гулівер», «Транснефть» і багато інших.

Клієнти навчального центру «Данко» запевняють, що ця навчальна платформа створена за прикладом провідних освітніх майданчиків Європи. Так, навчання проходить у сучасних бізнес-центрах, іногороднім слухачам центр допомагає в організації проживання у столиці на весь період навчання, а перше заняття в групі — пробне й абсолютно безкоштовне.

Крім ведення ділових переговорів, тут навчають бухгалтерського обліку, фінансового аналізу, а також програмування.

У «Данко» запевняють, що їхня мета – випускати повноцінних фахівців, готових уже завтра почату роботу. Саме тому серед викладацького складу центру тільки практики й жодного теоретика.

Своєю перевагою тут також називають зручне розташування навчального центру. Так, «Данко» має кілька філій на лівому і правому березі Дніпра, які знаходяться максимум у п’яти хвилинах пішки від метро.

А ще тут діє гнучка система знижок та акційних пропозицій. Наприклад, за нового проходження курсу, слухач гарантовано отримує знижку 10%.

Школа «Красномовство»

Учні цього освітнього майданчика кажуть, що головна особливість цієї школи – вибірковість у підготовці навчального матеріалу, а також легкість і доступність його подання.

А ще слухачі курсів запевняють, що результат навчання стає помітним уже після першого заняття.

В самому центрі кажуть, що їхні курси спрямовані на:

  • підвищення професійної компетентності співробітників компанії
  • розвиток навичок системного підходу до підготовки й проведення ділових переговорів
  • вироблення власної стратегії поведінки в процесі переговорів
  • розвиток навику впливати, розпізнавати й долати маніпуляції під час спілкування

А формат проведення корпоративного тренінгу передбачає:

  • інтенсивне навчання, засноване на практичному відпрацюванні навичок і вмінь
  • індивідуальний підхід
  • рольові ігри
  • групові та індивідуальні вправи
  • теоретичні та методичні матеріали
  • використання аудіо- та відео – апаратури

Тривалість тренінгу – 8 годин за один день або по 4 години два дні.

Вміння вести ділові переговори – прямий шлях до підвищення продажу й розвитку будь-якої компанії. Тому, оволодівши цим складним, але водночас цікавим мистецтвом, можна підкорити нові бізнес-вершини.

Поділіться корисною інформацією з друзями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *