Онлайн-вплив на цільову аудиторію: 5 правил для бізнесу

#соціальні мережі

Бізнес вже давно вийшов за межі офісу і все важливішим стає онлайн-вплив на цільову аудиторію. Але про що писати в тих соціальних мережах? Зібрали для вас 5 основних правил

1. Не зачіпайте політику та релігію. Завжди знайдуться незгодні, а конфлікти з потенційними клієнтами ще не зробили успішним жодний бізнес.

2. Не педалюйте на одне й теж. Навіть із пахлавою медовою деякі талановиті продавці вже намагаються шукати варіації та змінювати підхід. Заходьте з різних боків, будьте корисними своїм читачам, експериментуйте, в хорошому сенсі дивуйте.

3. Не пов’язуйте себе з негативом. Звісно, це відбувається не навмисно, а тоді, коли ви починаєте жалітися на своїй сторінці, говорити про погані речі, жахливі новини. Ви маєте розв’язувати проблеми людини, а не псувати настрій.

4. Гарно те, що в міру. Яким би генієм реклами та контенту ви не були, якщо стрічка підписників буде складатися тільки з ваших публікацій, потенційний клієнт збіжить, так нічого і не купивши. Визначаючи оптимальну частоту публікацій, враховуйте вік вашої аудиторії, її зайнятість та специфіку бізнесу. Можете, звичайно, довіритись власній інтуїції, але краще все ж спеціалісту з медіа.

5. Не бійтесь помилок. У будь-якому випадку без них не обійтись, адже кожен бізнес — індивідуальний, і єдиного рецепту немає. Будьте щирими з читачами та майте терпіння. Регулярна та кропітка робота рано чи пізно принесе результат.

Поділіться корисною інформацією з друзями: